ترامپ قبل از سفر نتانیاهو به آمریکا از معامله قرن رونمایی می‌کند

رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد قبل از سفر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا از معامله قرن رونمایی می‌کند.

ترامپ نتانیاهوبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، ترامپ که برای سفر به میامی در «ایرفورس وان» (هواپیمای حامل رئیس‌جمهور آمریکا) حضور داشت، اعلام کرد قبل از سفر نتانیاهو به واشنگتن از معامله قرن رونمایی می‌کند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا قرار است سه‌شنبه با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کند.

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد: «فلسطینی‌ها ممکن است در ابتدا به این طرح واکنش منفی نشان دهند، ولی این طرح به نفع آن‌ها است. طرح بزرگی است. طرحی است که واقعاً کارساز خواهد بود.»

در همین حال روز گذشته بنیامین نتانیاهو، با حضور در سفارت آمریکا در اراضی اشغالی با مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کرد. پنس خطاب به خبرنگاران گفت که نتانیاهو قرار است تا طی هفته آینده، مهمان کاخ‌ سفید باشد.


بیشتر بخوانید: افشای مهمترین بند‌های معامله قرن آمریکا

سومین جلسه استیضاح ترامپ در سنا آغاز شد


ترامپ پیش‌تر در پیامی توئیتری نوشت: «گزارش هایی که درمورد زمان و جزئیات طرح ما برای صلح خاورمیانه منتشر شده چیزی جز یک پیش بینی صرف نیست.»

پیش از این کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از احتمال رونمایی کاخ سفید از طرح به اصطلاح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن در روز‌های آینده خبر داده بود.

رویترز اعلام کرد ترامپ گفته دولت او به طور مختصر با فلسطینی‌ها درباره این طرح صحبت کرده و باز هم با آن‌ها گفتگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
ترامپ این مردک دیوانه هنجار شکنی هایش سر ب فلک کشیده .مردی از جنس سردار سلیمانی میخواهیم وارد نبرد با این زالو شود.ننگ بر ترامپ و دار و دسته خبیثش.مرگ بر آمریکا.
آخرین اخبار