بخشی استاد دانشگاه:

بهره گیری نمایندگان از مشاوران کارآزموده اطمینان مردم را بالا می‌برد

استاد دانشگاه بیرجند به نامزد‌های انتخابات مجلس توصیه کرد در جریان انتخابات و دوره نمایندگی از یک تیم مشاوره کارآزموده بهره بگیرند.

بهره گیری نمایندگان از مشاوران کارآزموده اطمینان مردم را بالا می‌بردبخشی استاد علوم سیاسی دانشگاه بیرجند در  گفت و گو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: در قانون ،الزامی برای وجود مشاور در کنار نمایندگان وجود ندارد، ولی به دلیل عدم تخصص افراد در تمام حوزه‌ها اگر یک تیم از مشاورین قوی و کارآزموده در کنار نماینده حضور داشته باشد مردم اطمینان بیشتری به فرد خواهند داشت.

او با اشاره به اینکه در کشور ما از سیستم حزبی کمتر بهره گرفته می‌شود و عملا احزاب فصلی و یک سویه هستند؛ افزود: یکی از پیشنهاد‌ها این است که نمایندگانی که انتخاب می‌شوند یک تیم مشاور داشته باشند، زیرا فرد کاندیدا زمانی که به عنوان کاندیدا انتخاب می‌شود با حجم گسترده‌ای از دغدغه‌ها و مسائل مختلف روبه رو است که نمی‌تواند به تنهایی رسیدگی کند.

بر اساس گزارش‌های غیررسمی تا این لحظه صلاحیت ۲۲ نفر در حوزه بیرجند درمیان و خوسف، هفت نفر در حوزه قائنات و زیرکوه، ۱۲نفر در حوزه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه و ۱۰ نفر در حوزه نهبندان و سربیشه برای شرکت در این انتخابات تایید شده است.

هر چهار حوزه انتخابیه خراسان جنوبی دارای یک نماینده در مجلس هستند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.