پویشِ مشارکت و نظارت شهروندان "منش" در روزهای برفی و بارانی

شهردار کرج گفت: پویشِ مشارکت و نظارت شهروندان "منش" در روزهای برفی و بارانی اجرایی می شود.

پویشِ مشارکت و نظارت شهروندان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی کمالی زاده، شهردار کرج گفت:  پویشِ مشارکت و نظارت شهروندان "منش" در روزهای برفی و بارانی با هدف تقویت فرهنگ شهروندی و مشارکت شهروندان با مجموعه مدیریت شهری کرج اجرایی می شود.

کمالی زاده با بیان اینکه طرح پویش مشارکت نظارت شهروندی با محوریت توزیع کیسه های ماسه و نمک صورت می گیرد افزود: با اجرای این طرح در فرآیند طراحی و اجرا میان شهروندان علاوه بر افزایش مشارکت مردمی، رضایت شهروندان نیز محقق می شود.

او گفت:کمک به شهروندانی که خودروهای آنان در برف گیر افتاده به واسطه ارائه زنجیر چرخ یکبار مصرف و آموزش نحوه نصب آن توسط پاکبانانِ آموزش دیده، پخش بسته های ماسه و نمک در اماکن عمومی شامل بیمارستان، مدارس و درب منازل از جمله اقداماتی است که در این پویش انجام می شود.

شهردار کرج با اشاره به خرید ۴۰۰ هزار کیسه شن و ماسه افزود: با توجه به اینکه زمان بارش برف تردد در مناطق شمالی سخت تر از دیگر مناطق است، ۸۰ هزار عدد از این کیسه ها در مناطق بالادستی و شمالی شهر توزیع شد تا شهروندان هنگام بارش از این کیسه ها استفاده کنند و تردد با مشکل همراه نباشد.

کمالی زاده گفت: پاکبانان برای بستن این زنجیرها آموزش های لازم را فرا گرفته اند و در مسیرهایی که به دلیل لغزندگی با مشکل قفل شدن خودرو مواجه شویم، از این امکان برای باز کردن مسیر استفاده می شود.

او با اشاره به آماده باش ماشین آلات و ادوات زمستانی از روز گذشته افزود: از ساعت های اولیه بارش، خودروهای نمک‌پاش و دستگاه برف‌روب مکانیزه به عنوان ماشین آلات تخصصی برای پاکسازی معابر اصلی و پیاده روها در سطح شهر حضور دارند.

انتهای پیام / خ . م 

برچسب ها: پویش زمستان ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار