فاطمیه مکتب مقاومت و ایستادگی است

امام جمعه ساری با گرامیداشت ایام فاطمیه گفت: مکتب فاطمه زهرا (س) مکتب مقاومت و ایستادگی است و باید شعار فاطمی را ترویج دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی امام جمعه ساری در خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در فاطمیه دوم، گفت: ایشان مظهر مقاومت و ایستادگی است پرورشگاه زبدگان اولاد امت هستند و ائمه اطهار در دامن این مادر پرورش یافتند.
 
او با تقدیر از احساسات پرشور فاطمی مردم ولایتمدار و محب اهل بیت در مازندران افزود: مردم استان در فاطمه اول، دوم و سوم برنامه‌های خوبی را دارند و مجالس باشکوهی در راستای عزاداری و احیای شعائر فاطمی برگزار کردند و پویایی مکتب فاطمی در گرو همین مجالس است.

حماسه ششم بهمن آمل افتخار ملت ایران است

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی امام جمعه ساری با گرامیداشت حماسه ششم بهمن مردم آمل، آن را افتخاری برای مردم شهرستان آمل و مازندران و ملت ایران دانست و گفت: مردم از انقلاب و آرمانشان مقابل فتنه‌ها حمایت و مقاومت کردند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ملت ایران مکرر یوم الله خلق می‌کنند، در هم کوبیده شدن پایگاه هوایی عین الاسد را منجر به خلق یوم الله دانست و افزود: ملت ایران مکرر یوم الله خلق می‌کنند که نشان‌دهنده ظرفیت بالا و برجستگی والای مردم ولایی ماست.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار