۲۰۰ پزشک متخصص در بیمارستان صحرایی سپاه در سیستان و بلوچستان به سیل‌زدگان خدمت می‌کنند

معاون بهداشت و درمان سپاه گفت: ۲۰۰ پزشک متخصص و ۵۰ نیروی اداری در بیمارستان‌ صحرایی سپاه به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان خدمات ارائه می‌دهند.

۲۰۰ پزشک متخصص در بیمارستان صحرایی سپاه در سیستان و بلوچستان به سیل‌زدگان خدمت می‌کنندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار «احمد عبداللهی» با اشاره به اقدامات معاونت بهداشت و درمان سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان گفت: بیمارستان صحرایی فوق تخصصی سپاه که دارای ام آر آی، سیتی‌اسکن و سایر بخش‌های تخصصی است در سیستان و بلوچستان مستقر شده و در حال خدمات‌دهی به مردم است.

وی افزود: تمام خدمات جراحی، داخلی، اطفال، مغز و اعصاب، ارتوپدی، عفونی و ... در این بیمارستان صحرایی به صورت رایگان به سیل زدگان عزیز سیستان و بلوچستان ارائه می‌شود.

معاون بهداشت و درمان سپاه با بیان اینکه ۲۰۰ پزشک متخصص و ۵۰ نیروی اداری در بیمارستان‌ صحرایی سپاه به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان خدمات ارائه می‌دهند، عنوان کرد: معاونت بهداشت و درمان سپاه علاوه بر استقرار بیمارستان صحرایی فوق تخصصی خود، چندین سامانه اورژانس سیار را نیز در مناطق سیل‌زده برپا کرده است.

سردار عبداللهی در پایان گفت: تا هر زمان که مردم مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان نیازمند خدمات‌دهی در حوزه‌های بهداشتی و درمانی باشند، بیمارستان فوق تخصصی سپاه در آن منطقه دایر خواهد بود.

منبع: میزان

انتهای پیام/

برچسب ها: سپاه ، سیل زدگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.