دولتمردان به مردم خدمت صادقانه کنند

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه دولتمردان را به خدمت صادقانه به مردم توصیه کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ماموستا مُلا محمدی محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه دولتمردان را به خدمت صادقانه به مردم توصیه کرد و گفت : این ملت در تمامی عرصه‌ها با شجاعت و صبوری از این نظام و خاک خود جانانه دفاع کرده‌اند و شایسته آن هستند صادقانه از آنها حمایت کرد و نگذاشت که معیشت آنها با سختی مواجه شود.

او دفاع از دین و حفظ و حراست از آن را وظیفه همه مسلمانان دانست و با اشاره به رشادت‌های مردان و زنان شجاع صدر اسلام و تبیین آیات و احادیث به نمازگزاران گفت : هرکس در جایگاه خود موظف است قواعد و قوانین دینی را رعایت کند و با تهاجمات دشمنان مقابله نمایند.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه با تشریح شیوه های مختلف دشمنان دین برای نفوذ در افکار و عقاید دینی جامعه، گفت: دشمنان اسلام هراسی را با تشکیل گروه های بی رحم همچون داعش ترویج کردند تا اسلام را خشن، بی رحم، عقب مانده و مخالف حقوق بشر معرفی کنند اما مردان شجاع و مخلص اسلام با بذل جان خود این توطئه خونین را در منطقه متوقف کردند.

ماموستا محمدی با محکوم کردن تحریم های ظالمانه پی در پی آمریکا و همپیمانانش، این سیاست را شکست خورده دانست و نشانه ناآگاهی آنان از روحیه و غیرت ملت ایران برشمرد.

او با اشاره به سرمای اخیر در استان، مردم را به صرفه جویی در مصرف انرژی توصیه کرد و با تقدیر از برنامه ریزی شهردار کرمانشاه و معاونانش در رفع مشکلات شهری و توسعه خدمات افزود: این شرایط بارندگی و سرما خدمات شهری با طراحی مجموعه شهرداری به بهترین شکل به مردم لایق کرمانشاه ارایه شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.