امید آفرینی در بین زنان، مهم ترین هدف جشنواره البرز بانو

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: جشنواره فیلم کوتاه البرز بانو فرصتی برای پوشش تمامی ساحت های وجودی یک زن است.

امید آفرینی در بین زنان، مهم ترین هدف جشنواره البرز بانومریم اسماعیلی فرد، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت:دومین دوره جشنواره فیلم البرز بانو  با هدف معرفی زنان شاخص و توانمند استان البرز آغاز به کار کرده است .

اسماعیلی فرد افزود:امروزه زنان در جایگاههای مختلف در جامعه نقش مهمی را ایفاد می کنند ، از این رو این جشنواره فرصتی است تا ضمن به تصویر کشیدن نقش آفرینی این قشر، ساخت های مختلف وجودی آنان را پوشش دهد.

او گفت: از دیگر اهداف این جشنواره، امید آفرینی در بین بانوان است و همچنین با برنامه ریزی هایی که انجام شده ، فرصتی برای دیده شدن فیلم سازانی است که به تازگی وارد این عرصه شده اند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز افزود: 20 بهمن ماه مآخرین مهلت ارسال آثار علاقه مندان به شرکت کنندگان  در این جشنواره است.
اسماعیلی فرد گفت: شرکت کنندگان برای اطلاع از ضوابط جشنواره می توانند با مراجعه به سایت جشنواره اطلاعات لازم را کسب نمایند.

انتهای پیام / ق . م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.