مشکل بزرگ جامعه کارگری درمان و بهداشت، مسکن و عدم امنیت شغلی

نماینده ویژه دبیر کل و بازرس خانه‌های کارگر کشور گفت:با توجه به منطقه کارگری شهرستان طبس مشکل بزرگ جامعه کارگری درمان و بهداشت و مسکن و عدم امنیت شغلی است.

مشکل بزرگ جامعه کارگری درمان و بهداشت، مسکن و عدم امنیت شغلیبه گزارش خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  شهبازی نماینده ویژه دبیر کل و بازرس خانه‌های کارگر کشور گفت:  شهرستان طبس دارای ظرفیت های معدنی متعددی است و کار کردن در معدن هم بسیار سخت است.

او با اشاره به مشکلات مالی در معادن، افزود: دستگاه‌های اجرایی و تشکیلات شهرستان طبس پیگیر و حلال مسائل و مشکلات مالی کارگران شهرستان طبس باشند.

شهبازی با بیان اینکه دستگاه اجرایی شهرستان طبس با تشکیلات طبس همگام، حامی و فعالیت داشته باشند،  اظهار کرد:  با تغییر و جوانگرایی در هیئت اجرایی تشکیلات، می توان باعث تحرک و پیگیری مشکلات جامعه کارگری شد.

نماینده ویژه دبیر کل و بازرس خانه‌های کارگر کشور عنوان کرد: از دستگاه‌های اجرایی شهرستان طبس می‌خواهیم زمین و منطقه مشخص کنند تا در اختیار تشکیلات قرار دهند و این قول را خواهم داد که با ظرفیت اتحادیه  برای احداث مسکن ارزان قیمت اقدام شود.

او گفت: حمایت بانوان از ایجاد الگو توسعه طرح‌های مشاغل خانگی در سطح شهرستان طبس توسط دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.