رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از مدیران و مسئولان خواست برنامه‌های دهه فجر را به مناطق حاشیه‌ای ببرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل ۲۲ کارگروه تخصصی برای برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر، بر ضرورت مردمی برگزار کردن جشن‌های دهه فجر تاکید کرد.

او از بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان سرمایه گرانبهای انقلاب برای ترسیم آینده نظام یاد کرد و گفت : رویکرد اصلی برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه سپس با دعوت از مدیران و مسئولان برای خدمات رسانی مضاعف به مردم در دهه فجر، گفت: از مدیران تقاضا می‌شود برای حل مشکلات مردم در این ایام از هیچ اقدامی کوتاهی نکنند و با کار جهادی مردم را دلگرم کنند.

سروری برگزاری با شکوه ویژه برنامه‌های دهه فجر را در دلگرم کردن آن‌ها برای حضور در انتخابات در روز دوم اسفند اثرگذار دانست و افزود: امیدواریم با کار جهادی مدیران شاهد حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

سروری با بیان اینکه متاسفانه به مردم مناطق حاشیه‌ای کم‌توجهی شده گفت: عمده برنامه‌های دهه فجر باید برای امیدبخشی به مردم محلات حاشیه‌ای در این مناطق و محلات برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: با تلاش مدیران و مسئولان شاهد تحولات خوشایند در مناطق فقیرنشین حوزه شهرستان و استان کرمانشاه باشیم.

سروری با اشاره به ممنوعیت استفاده از بنر در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: راهپیمایان فقط مجاز به استفاده از دست‌نوشته‌ها هستند و باید دست‌نوشته‌ها حاوی مفاهیم مرتبط با ارزش‌ها، ایثار و شهادت باشند که در این راستا از دانش‌آموزان، دانشجویان و ادارات درخواست می‌شود پیشنهادات خود را برای تهیه دست‌نوشته‌ها اعلام کنند.

او گفت: استفاده از بنر‌ها و پلاکارد‌های حاوی نام ادارات و یا مدارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن ممنوع خواهد بود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.