گرامیداشت یوم الله ۱۲ بهمن با اجرای ویژه برنامه های مختلف

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: ۸ برنامه محوری ۱۲ بهمن در گیلان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۲ بهمن گفت: ۱۲ بهمن ماه امسال همچون سال‌های گذشته، به صدا در آمدن همزمان زنگ مدارس برنامه ریزی شده است که راس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه همزمان با ساعت ورود امام خمینی رحمت الله علیه به وطن نواخته خواهد شد.

او، رژه موتورسواران در رشت و ادوات و ماشین آلات کشاورزی در ۷ شهرستان گیلان را از دیگر برنامه‌های نخستین روز از دهه  فجر اعلام کرد و افزود: در این روز رژه قایق سواران در بنادرانزلی و آستارا نیز پیش بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان یکی دیگر از برنامه‌ محوری یوم الله ۱۲ بهمن در رشت را گلباران مزار شهدا عنوان کرد و گفت: در این مراسم ارسلان زارع استاندار گیلان سخنرانی خواهد کرد.

محمدباقر باقرزاده، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۲ بهمن برنامه‌های تبلیغی، تحلیلی و فرهنگی رسانه استانی را در ۴ حوزه صدا، سیما، خبر و فضای مجازی تبیین و آمادگی این رسانه برای پوشش و پخش همه جانبه ویژه برنامه‌های این روز تاریخی را از شبکه باران و شبکه‌های مجازی اعلام کرد.

دیگر اعضای نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۲ بهمن نیز نظرات خود را برای برپایی هرچه باشکوه‌تر ویژه برنامه‌های این روز را ارائه کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.