انصاری فرد: نیاز مالی باشگاه پرسپولیس با برطرف می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به نظرم اگر هواداران کمک کنند نیاز مالی باشگاه پرسپولیس با اجرای طرح اپلیکیشن جدید تا ۵، ۶ ماه آینده برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره رقم قرارداد با اپلیکیشن پرسپولیس اظهار کرد: رقم قرارداد با این طرح جدید سقف ندارد، اما جدول پلکانی دارد که در آمد‌ها از ۲۰ تا ۸۰ شروع می‌شود و به رقم‌های دیگر می‌رسد. به نظرم اگر هواداران کمک کنند نیاز مالی باشگاه پرسپولیس تا ۵، ۶ ماه آینده برطرف می‌شود.

انصاری فرد درباره رقم ۷/۵ میلیارد کمک حامی مالی بیان کرد: تعریف کارگزار با حامی مالی فرق می‌کند و مبلغ ۷/۵ میلیارد تومان هم از طریق درآمد‌هایی که به صورت پلکانی است با هم توافق کرده و تسویه حساب می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه این شرکت پیش قراردادی برای استفاده از برند باشگاه پرسپولیس پرداخت نکرده است، گفت: ما سقف  پرداخت نداریم و مشارکت در این زمینه داریم و هرگونه درآمدی داریم طبق آن جدول مالی  با هم تقسیم می‌کنیم. اگر خداوند یاری کند و هواداران و اصحاب رسانه حمایت کنند مشکل مالی پرسپولیس حل می‌شود.

او درباره درآمد باشگاه پرسپولیس از طرح اپلیکیشن بیان کرد: قابل پیش بینی نیست، چون طرح در مراحل اولیه است، اما ما امیدواریم از این طرح سالانه ۱۵۰ میلیارد درآمد زایی کنیم. قرارداد باشگاه با شرکت مربوطه ۳ سال به اضافه ۲ است که در مجموع ۵ سال می‌شود.


بیشتر بخوانید: استوکس به پرسپولیس پیوست/ مهاجم ایرلندی فردا در تهران


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار