جنجال‌های باران کوثری؛ از سنگ‌تمام برای منافقان تا حرکات نامتعارف در تئاتر/ نه لبنان نه ایران جانم فدای «ویزای آمریکا»!

باران کوثری یکی از پرحاشیه‌ترین بازیگران سینمای ایران است که عادت دارد در همه زمینه‌ها اظهار نظر کند.

نه لبنان نه ایران جانم فدای «ویزای آمریکا» / بارانِ جنجالی سینمای ایران ۲۸ ساله شد!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سلبریتی (celebrity) در لغت به معنای فردی مشهور است، اشخاصی پرطرفدار که شهرت خود را مدیون رسانه‌ها هستند و از این شهرت به دست آمده برای خود موقعیت اجتماعی و ثروت قابل توجهی رقم می‌زنند.

سینما، تلویزیون، موسیقی، ورزش، سیاست و امروزه دنیای مجازی همگی ابزاری هستند که می‌تواند در به شهرت رسیدن فرد کمک کند؛ اما نکته قابل توجه در مورد سلبریتی‌ها این است که هر فرد زمانی که شهرتی برای خود دست و پا کرد، باید جهت حفظ محبوبیت فقط در حوزه تخصص خود اظهار نظر کند. متأسفانه این مهم در ایران خیلی مورد توجه نیست و سلبریتی‌های ایرانی در هر موضوعی به خود جرئت دخالت می‌دهند، فارغ از اینکه آن اظهار نظر چه خساراتی برای کشور به بار خواهد آورد یا نه!

ما قصد داریم ضمن پرداختن به زندگی برخی سلبریتی‌ها در ایران، حاشیه‌های ایجادشده از سوی آن‌ها در خلال فعالیت‌های حقیقی و مجازی‌شان را بازخوانی کنیم.این پرونده به باران کوثری اختصاص دارد.

باران کوثری متولد ۲۵مهر ماه ۱۳۶۴ در تهران است. انصراف وی از رشته جامعه شناسی نشان دهنده این است که این بازیگر به داشتن مدرک دیپلم بسنده کرده است.

«بهترین بابای دنیا» ساخته داریوش فرهنگ نخستین تجربه بازیگری باران کوثری در عرصه فعالیت‌های هنری اوست که در سال ۱۳۷۰ و تنها در سن ۷سالگی به بازی در این فیلم پرداخت و پس از این تا سال‌ها در فیلم‌های مادرش «رخشان بنی‌اعتماد» حضور داشت تا به شهرت برسد.

نه لبنان نه ایران جانم فدای «ویزای آمریکا» / بارانِ جنجالی سینمای ایران ۲۸ ساله شد!

رخشان بنی‌اعتماد مادر باران کوثری نیز از جمله فعالین دنیای سینماست که این روز‌ها به دلیل تحریک اغتشاشگران به بهانه سقوط هواپیمای اوکراینی حسابی مورد توجه قرار گرفته است.

باران کوثری به همراه پگاه آهنگرانی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد به دلیل فعالیت‌های سیاسی و حمایت از اغتشاشات ۸۸ و تشکیل پرونده قضایی، از سوی رسانه ملی ممنوع التصویر شدند؛ پگاه آهنگرانی نیز در سال ۹۰ بازداشت و در سال ۹۲ در دادگاه بدوی به ۱۸ ماه حبس تعزیری محکوم شد.

همکاری با BBC فارسی

ضبط ویدئوی اختصاصی برای شبکه معاند و تفرقه‌افکن بی بی سی فارسی  از دیگر مواردیست که وی باید بابت همکاری با این شبکه پاسخگو باشد.

اما گویا قرار نیست حواشی این بازیگر تمام شود و دوست دارد در دنیایی به غیر از دنیای سینما بر سر زبان‌ها باشد و این بار انتقاد عجیبش به فیلم «ماجرای نیمروز» که سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران کسب کرده بود و حمایت از منافقین جنجال‌هایی را به وجود آورد.

دفاع از منافقان

در یازدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سال ۹۶ جعفر پناهی از فیلمسازان پرحاشیه ایران حاضر نشد برای اهدای جایزه به محمدحسین مهدویان کارگردان «ماجرای نیمروز» روی سن حاضر شود و مهدویان را فیلمساز دولتی خطاب کرد که این اقدام پناهی واکنش‌های متفاوتی از سوی اهالی هنر در پی داشت.

این کار جعفر پناهی در حالی رخ داد که وی در سال ۸۸ به دلیل حمایت از اغتشاشات دوبار دستگیر و در نهایت بر اساس حکم دادگاه به اتهام «اجتماع و تبانی و تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی» به ۶ سال حبس تعزیری و ۲۰ سال محرومیت از فیلم‌سازی، ۲۰ سال محرومیت از فیلم‌نامه‌نویسی، ۲۰ سال محرومیت از سفر به خارج از ایران و ۲۰ سال ممنوعیت از هر نوع مصاحبه با رسانه‌ها و مطبوعات داخلی و خارجی محکوم شد.

پناهی در تازه‌ترین اقدامش علیه امنیت ملی همراه با سفیر انگلستان در آشوب‌های دانشگاه امیرکبیر حاضر شد که پس از دستگیری سفیر انگلیس به داخل سفارت گریخت.

باران کوثری نیز به صراحت در حمایت از اقدام غیر ادبی جعفر پناهی در صفحه اینستاگرام منتسب به خود که هنوز در هاله‌ای از ابهام است، نوشت:

«جناب مهدویان، شاید من و شما کمى جوان باشیم براى آنکه کاملاً درک کنیم نگاه ناقص و سطحى به وقایع سیاسى اجتماعى دهه ۶۰ چه‌طور آتش به دل نسل قبل‌ترمان مى زند! نسلى که در آن سال‌ها به دلیل موج سیاسى موجود و نوجوانان و جوانانى که به درست یا غلط جذب گروه‌هاى مختلف مى شدند، دوست و رفیق و خواهر و برادر از دست داده‌اند. موضوع فراتر از «مشکلات آقاى پناهى در سینما» است.

حتماً خودتان متوجه ابعاد موضع‌گیرى‌تان فارغ از فیلمسازى هستید پس ابعاد دلخورى بزرگ‌تر‌ها از خودتان را کوچک نکنید. آقاى پناهى و امثال ایشان، طلب فیلم‌هاى نساخته‌شان را از من و شما ندارند، امثال من که طرفدار ایشان و کسانى هستیم که قدرت مذبوحانه تصمیم به حذف‌شان دارد، طلبکاریم، طلبکار آثارى که در گنجه تفکر پناهى‌ها ماندند، حتماً اگر در میانسالى من هم، جوانى فیلمى درباره وقایع دهه ٨٠ بسازد و همه واقعیت را تصویر نکند، برایش دست نمى زنم.»

وی به همین بسنده نمی‌کند و از برگزار‌کنندگان جشن منتقدان هم انتقاد می‌کند که چرا جایزه را آنطور که آن‌ها دوست داشتند، اهدا نکرده‌اند: «از منتقدین محترم تعجب مى‌کنم و اهداکنندگان جوایزى که براى هر بخش انتخاب کردند.»

نه لبنان نه ایران جانم فدای «ویزای آمریکا» / بارانِ جنجالی سینمای ایران ۲۸ ساله شد!

اینستاگرام باران دست چه کسی است؟

به گفته جهانگیر کوثری پدر باران، او صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام ندارد و صفحه‌ای که به نام باران کوثری فعال است توسط طرفداران وی راه اندازی شده است؛ اما انتشار عکس‌های خصوصی باران در این صفحه و توانایی دسترسی به این عکس‌ها و حتی گا‌ها انتشار نظرات شخصی باران در این صفحه گویای چیزی غیر از ادعای جهانگیر کوثری است.

از جنجال‌های دیگر این عضو خانواده سینما عبور از خط قرمز‌های فرهنگی کشور است. شرکت باران کوثری به همراه آزاده صمدی در یک تئاتر فرانسوی با منبع نامشخص مالی و رقصیدن بر روی سن تا حدی قبیح بود که حتی صدای دادستان تهران را درآورد و وزارت ارشاد را بابت صدور مجوز چنین نمایش‌هایی نقد کرد.

نظر غیرکارشناسی در مورد قصاص

کوثری همچنین با بازی در فیلم «لانتوری» و پس از اکران این فیلم در اظهارنظری گفت: «نباید جواب توحش را با توحش داد. باید نوک پیکان را به سمت قانون مملکت گرفت که راهی بهتر از قصاص پیش پای ما نمی‌گذارد.» این صحبت غیرکارشناسانه بارانِ همه فن حریف که دقیقا خلاف آموزه‌های دینی مسلمانان و خلاف نص صریح قرآن است باعث شد تا رسانه‌ها و مردم وی را مورد انتقاد قرار دهند و با ذکر مثال‌هایی همچون اینکه با «قاتلین تجاوز‌های جنسی به کودکان چه باید کرد؟» این سلبریتی را نکوهش کنند.

ماجرای مادر باران

اما تازه‌ترین جنجال این خانواده هنری اینگونه رقم خورد که رخشان بنی‌اعتماد پس از سقوط هواپیمای بوئینگ اوکراینی در اینستاگرام خود از مردم خواسته بود تا جهت اعتراض، در میدان آزادی تجمع کنند که این فعال عرصه سینما به دلیل تحریک اغتشاشگران و برهم زدن نظم عمومی چند ساعتی در بازداشت نیرو‌های امنیتی بود و سپس آزاد گردید.

نه لبنان نه ایران جانم فدای «ویزای آمریکا» / بارانِ جنجالی سینمای ایران ۲۸ ساله شد!

به دنبال این موضوع محمدصادق کوشکی استاد دانشگاه و از فعالان رسانه با انتقاد از رخشان بنی اعتماد نسبت به تحریک اغتشاشگران، امنیت کشور را یادآور شد و گفت: «اگر اون بچه‌های سپاه تو مرز نبودند خانمی که میای فراخوان می‌زنی…می‌دونی دست امثال عبدالمالک ریگی به تو و دخترت و کس‌وکارت می‌رسید... شاید هم خوشت می‌اومد، شاید دوست داشتی، ولی مردم ایران دوست ندارن».

به دنبال این صحبت کوشکی، تعدادی از اهالی سینما در واکنشی تند و به حمایت از بنی‌اعتماد جشنواره فیلم فجر را تحریم کردند و از شرکت در آن انصراف دادند؛ نکته جالب توجه اینجاست که تعدادی از آنان نه در این جشنواره فیلم داشتند و نه دعوت بودند. سوال بسیاری از فعالان فرهنگی این است که این افراد دقیقا از کجای جشنواره انصراف دادند؟

اما نکته جالب‌تر اینکه باران کوثری یکی از چهره‌هایی‌است که در جشنواره فیلم فجر حضور دارد و درباره صحبت‌های کوشکی واکنشی نشان نداده است که این خود به نوعی حکایت از کاسه داغ‌تر از آش این ده سلبریتی انصرافی دارد.

اما از هرچه بگذریم ویزای آمریکا خوش‌تر است

به تازگی تصویری از ویزای آمریکایی باران کوثری منتشر شده که اگر این تصویر صحت داشته باشد باید تمام صحبت‌های وطن دوستانه باران کوثری را دور ریخت. اخذ ویزای آمریکا به راحتی نشان دهنده برنامه ریزی هدفمند این بازیگر است که چرا همیشه مواضع ضد دینی و ضدفرهنگی داشته است.

نه لبنان نه ایران جانم فدای «ویزای آمریکا» / بارانِ جنجالی سینمای ایران ۲۸ ساله شد!

طبق ادعای جلیل محبی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، یکی از مراحل دریافت ویزای آمریکا، قسم یاد کردن فرد است که پایبند و وفادار به آمریکا باشند و با دشمنان آمریکا دشمنی کند و در راه منافع آمریکا تفنگ در دست بگیرند. از آنجا که دشمن آمریکا، کشورمان جمهوری اسلامی است لذا افرادی که این قسم را یاد کنند به نوعی ایران را دشمن خودشان میدانند خواه فارسی زبان باشند خواه غیرفارسی.

نه لبنان نه ایران جانم فدای «ویزای آمریکا» / بارانِ جنجالی سینمای ایران ۲۸ ساله شد!

حالا با مشخص شدن تابعیت آمریکایی کوثری و اینکه در میتینگ تبلیغاتی گفته بود «به همه خواسته‌هایمان خواهیم رسید»، این سوال برای مردم به وجود می‌آید که براستی فردی با تابعیت آمریکایی چه خواسته‌هایی می‌تواند از رئیس جمهور و دولت قانونی ایران داشته باشد؟!

جهانگیر کوثری پدر باران نیز در خصوص این موضوع چنین مدعی شده که «این مسئله شخصی است و دخترم در صفحه خود واکنش نشان خواهد داد.»

اینکه باران کوثری در طی این سال‌ها با حمایت از اغتشاشات ۸۸، دفاع از پدر فتنه و همچنین همراهی با افرادی، چون جعفر پناهی برای تخریب شخصیت‌های ارزشی کشور پلی برای عبور به آمریکا برای خودش ساخته بر کسی پوشیده نیست، اما مهمترین موضوع این است که آیا دریافت ویزای آمریکا با پشت کردن به مردم کشور و خیانت به آنان لذت بخش است؟

منبع: آنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۵۵ ۱۷ دی ۱۳۹۹
باورش سخته اصلانمیدونستم که چنین آدمیه پس چرانمیره آمریکاتابلکه ازشررفتارهای ناهنجارش خلاص بشیم برای خودش هم درس عبرتی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
از این بازیگر بدم میاد چون اینطور آدمها هستن که فتنه های مثل ۸۸ بوجود بیاند
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری
۱۵:۲۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو بدت بیاد من خوشم میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
خدا لعنتت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
مرگ برهرخائن وطن فروش،توی ایران سری توسرادرمیارن وازشهرتشون علیه ایران عزیزاستفاده میکنن،حیف امثال این خائنها که توکشوری باشن که سردارشهیدسلیمانی وشهیدان مدافع حرم به دنیااومدن،به قول سیدحسن نصرالله توکل آمریکا کسی درحدواندازه سردارسلیمانی نیست،توهم آمریکایی محسوب میشی،باران بی برکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
برن به جهنم همه شون
United States of America
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
این بیچاره های غرب زده اول راهیند که غربیها دارن از اون برمی گردن!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
اینا همونایین که ازدولت فعلی حمایت کردن.خدا ازشون نگذره که 6ساله مردمو بدبخت کردن.در عجبم از مردم عادی کهچرا فریب این سلبریتیها رو میخورن...
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۳:۳۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
پاس آمریکا تو عشقه ،تو رو چه به این حرف ها
Iran (Islamic Republic of)
وطن پرست
۲۳:۳۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
به نظرم این خاینین به وطن جا را برای جوانان با استعداد ایرانی تنگ کردن اینها را باید جریمه سنگینی کرد و از کشور بیرونشان انداخت و پول جریمه را برای جوانان باستعداد در همان زمینه ای که این وطن فروشها خسارت زدن هزینه کرد.نمی دانم چرل بازیگران ما یکی یکی دارن میگندند!
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۳:۳۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
بد تر از این سلبریتی ها کسانی اند که براشون سر و دست میشکونن. اگه این خیانت کارا توی فضای مجازی اینقدر طرفدار نداشتن عمرا جرءت این غلطا رو نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
خوش به حال اونایی که با طناب پوسیده این رفتند رأی دادند. حالا هم که به خواسته هاشون رسیدند. خوب هم رسیدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
هر کس در انتخاب راهش مختار است وبه کسی مربوط نیست که برای دیگران تعین تکلیف کند
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۳:۰۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
ما ملتی هستیم که با یک شایعه شیر نمی خوریم و به راحتی در مورد همه قضاوت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
چرا از کیمیا علیزاده نمی نویسی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
این هم مثل اون ترانه علی دوستی که پول ایران میخور میره کانادا زایمان کنه. واقعا حیف نیست وقتمون صرف رفتار ناشایست اینا کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
اصلا این بازیگر وطن فروش دیگه کیه بهش اهمیت میدین نیاز به این همه کامنت نیست حیف این وقت که برا تایپ صرف میکنیم حیف که سرش هم به تنش نمی ارزه.
Iran (Islamic Republic of)
دانش
۲۲:۴۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
حرف جالبی راجع به قسم و ویزا گفتین
اقا زاده ها رو هم بگین که چطور ویزا دارن
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۲:۲۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
شما در مورد ایرانی کانادایی های کشته شده در هواپیمای اوکراینی دوتابعیتی را رد میکنید وهمه را ایرانی حساب میکنید چطور حالا اینجا باران کوثری دوتابعیتی را آمریکایی قسم خورده حساب میکنید واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
کلا بدون مغلطه کارتون پیش نمیره نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
#تحریم فیلم های ساختار شکن و بازیگران و کارگردانان خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
خائن حداقل کاری که میتونی بکنی اینه که دست از رفتارهای منافقانه ات برداری و بعنوان یک شهروند آمریکایی که واقعیت توست در بین مردم صحبت کنی. دو رویی و ریا کاری شده عادت بعضی از هم مسلکان شما.
Iran (Islamic Republic of)
تبریزی
۲۱:۲۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
از قدیم بزرگان میگویند : ذات و شیری که یک نفر خورده ، مهم است . ذات ، خصوصیات پدر آدمی و شیر هم خصوصیات مادری است که به فرد منتقل می شود . تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل . فیلم هایی که ایشون بازی می کنند دیده اید ؟ . حرکات جلف - فیلم کوچه بی نام - این هنرپیشک راز درون او را بازگو می کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
بلکه عبرتی بشه برای سینه چاکان این قشر ...
هرچند هشیاری بباید اینجا کسی هشیار نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
واقعا هیچ چیز بهتر از جواب آقای کوشکی به امثال اینا نیست! دوست دارند خوششون میاد چه جوری بگن دیگه!
Iran (Islamic Republic of)
سلمان
۲۱:۱۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
منافقین بدتر از کفارند (امام خمینی)
آقای رییسی ، ریاست قوه قضاییه ، اگر هر چه زودتر پدران فتنه و نفاق ، همچنین اصحاب رذلشان را محاکمه نکنید و طبق موازین قانون به اعدام نسپارید (فقط گردن زدن) بازهم این جماعت شرور و لاابالی که مصداق بارز دشمنان خدا و اسلام هستند ، چون کپک جامعه را آلوده می سازند.
گردن گردنکشان را با تبر باید برید.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۱:۱۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
نه شما صد درصد بحقید نه خانم کوثری...... بروید ابتدا مشکلات اقتصادی مردم را بررسی نمایید و ببینید چگونه جسم و ذهن و روح مبارک ملت ایران چه سابیدگی پیدا کرده، اصلا هم فقط مقصر رو دولت ندانید که خیلی مضحکه.... همه باهم از بالا به پایین در این زمینه مسوولیم
Iran (Islamic Republic of)
علی مراد
۲۱:۰۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
سوال اینه اگه آمریکا دشمن ایرانه چرا خود سران حکومت بچه هاشون تو امریکا زندگی میکنن
Germany
برهام
۲۱:۰۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
مرگ بر باران کوثری
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه
۱۰:۵۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
۱۴۰۰ بار شرم بر تو و امثال تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
....چی فکر کرده با خودش یه عده طرفدار که پیدا میکنن سودای ریاست جمهوری به سرشون میزنه هر چند دست های پشت پرده سالهاست برای عاقلان رو شده...
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۵۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
اقازاده ها که همشون امریکا هستن و دارن زندگی شیرین میکنن اونا رو چی میگی جلیل محبی جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
ای کاش در مورد آقازاده ها یا خانم زاده های معروف هم مینوشتید که الان کجا هستن و با پاسپورتا و گرین کارت آمریکا و .... دارن چه ها که نمیکنن.
در ضمن این بابا الان تو ایرانه ولی اونا تو آمریکا و کانادا و .... .دارن با پول این مملکت خوش میگذرونن.

یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به دیگران.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۴۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
سلام.. کاری به سوابق باران کوثری ندارم.. اما اینکه نفری دنبال گرین کارت آمریکا باشه و بهش خورده بگیریم کار درستی نیست... در جایی که فرزندان مسولین رده بالای ما نه گرین کارت بلکه دوتابعیتی هستن... عدل علوی این نیست.. امام حسن (ع) میفرمایند هرچه برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
از پادوهای انگلیسی بیشتر از این توقعی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
اینقدر اسم این حقیرها را بزرگ نکنید
این بی سوادهای وطن فروش که عقده دیده شدن دارند چه سودی به حال این مملکت داشته اند. جهت ارتقای میهن چه کاری می توانند انجام دهند.
هیچ و دیگر هیچ.
Iran (Islamic Republic of)
ساقی
۲۰:۳۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
خود فروخته های همیشه طلبکار اگراقتدار نیروهای مسلح نبود وتدابیراین کشور اسلامی الان کشوری بدتراز کشورهای منطقه داستیم البته این قشر همین را میخواهند اما کور خواندند باید دادستانی ورودکند تابفهمنداین کشور صاحب دارد هر کاری دلشان خواست بکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
بدبخت وطن فروش
بی رگ وریشه خدا لعنت تو وامثال تورو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
گنجشکی روی درخت نشسته بود به درخت گفت محکم بشین میخوام بپرم.
درخت گفت برو بابا من اصلا متوجه نشدم که تو کی نشستی!
این حکایت (به اصطلاح!) سلبریتی های ماست که توهم مهم بودن دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
خانم کوثری اگر همین غزه و لبنان نبود الآن داعش تو خونت بود.
البته نه غزه و نه لبنان که ایرانم راحت می فروشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
قوه ی قضاییه با این افراد هنجار شکن برخورد قاطع انجام دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
تابعیت ایران او لغو شود تا در مورد کشور اظهار نظر نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
پشتش به شال بنفشش گرمه.همه می دانند که این خانم دو تابعیتیه.از دشمن پول میگیره و وطنشو میفروشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
آقا به فکر مشکلات باشید مردم تو فشار و افسردگیند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
وقتی دولت مردم رو درمانده میکنه مردم می بینن دولت فقط منافع افراد خاص رو حمایت می کنه معلومه میرن جائی دیگه !!!
ما خودمون با دست خودمون داریم همه چیز رو خراب می کنیم و بازی رو به حریف میبازیم !!!
این گل به خودی !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
این مشمول حال این سلبریتی های وطن فروش نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
ننگ بر این جماعت ک آبروی ایران را بردند.درود بر فاتح قلبها فرمانده و سردار باعزت و شرف ایران شهید حاج قاسم سلیمانی پاره جگرم.ننگ بر هر کسی ک خون سردار را نادیده بگیرد چه جماعت سلبریتی وچ هر کسی ک روی نام شهدا غیرت و تعصب نداشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
شکیبا
۲۰:۰۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
کاش همونطور که سپاه جلوی قاچاق گرفته این اراده رو می کرد و سینما را به دست میگرفت بعد حالیشون میشد که کبریتی های اینقدر کثیف بازی تو مملکتی که هنوز شهید میارن ارزشی نداره.وطن فروش های کثیف.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
ازقدیم گفتن
گشنگی نکشیدی تاعاشقی یادت بره.
حالاهم حکایت امثال این وطن فروش هاست
که تاطعم حقارت واسه امریکایی ها رونچشن قدرایران رونمیدونن.اگه اونجا مثل ایران یه شب خواب راحت داشتی بازم امریکا امریکاکن.
مرگ برامریکا ومرگ برمنافقین
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری
۱۵:۳۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگه هرکی قراره از ایران بره بهش بگن وطن فروش؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۹:۴۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
انسان بودنم آرزوست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
مرگ بر منافق .خدا خانم زینب سلیمانی را محافظت کند که مایه سر افرازیمون در دنیاست خدا ریشه زنان و دختران بد حجاب بازیگر را بسوزاند که مایه ننگ ایرانندتازه وقتی اظهار نظر میکنندوآب تو آسیاب دشمن میریزند
Netherlands
رضا
۱۹:۴۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
پدرومادرایشون کارمندان صداوسیما بودندکه بازنشست شده اندوشهرتشون روبایدمدیون دولت وصداسیما باشنددخترشون هم با فیلم های مادرشون ومعرفی ومشهورشدند
پس چه ادعایی دارند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
بی.غیرت.وطن.فروش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
این سلبریتی ها هر اظهار نظری که میکنن ، بذارین بکنن ، چون عقل ندارن هذیون زیاد میگن فقط باید دعای شفای عاجل براشون کرد ، مهمشون نکنید ،تیمارستان هم برید همه همینن.
Iran (Islamic Republic of)
ایستاده
۱۹:۳۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
ما در کشورمان واقعا نیاز داریم به یک قانون درست و حسابی که دراین گونه موارد ورود کنه و طرف رو به پای میز محاکمه بکشونه آخه یعنی چی هرکی از جاش پاشه بیاد به بهانه آزادی بیان هر چرندی رو بگه بعد هیچکی هم باهاش کاری نداشته باشه اونم یه آدمای که اینقدر تو جامعه مطرح هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
با پول ایران آدم شدی حالا می گی آمریکا رفیق ترامپ قمار باز
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۹:۳۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
این سلبریتیها رفتارهای پشت پرده شان را که دیگه همه می دونند... همه
Iran (Islamic Republic of)
سلامت
۱۹:۳۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
جامعه رو این افراد خودباخته به گند کشیدن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
به قول بابام نون گندم شکم فولادی میخواد این تازه به دوران رسیده های بی اصل و نصب با پول یامفت شکم خودشون رو سیر کردن و الان دارن جفتک میندازن خبر ندارن که وقتی تاریخ انقضاشون تموم شد همونهایی که الان دارن براشون کف میزنن فردا تف میندازن تو صورتشون وطن فروشی سرانجامی نداره الان دارن میتازن علیه کشور ولی فردا خیییلی چیزا رو میبازن اولین چیز هم شرافتشون هست
Iran (Islamic Republic of)
مهنا
۱۹:۲۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
سلام و وقت بخیر
من اطلاعات سیاسی و اقتصادی و اجتماعی ندارم ک‌بتونم‌نطر فنی بدم اما یه سوال برام‌پیش اومده که آیا فقط از بین تمام ادمهای معروف و نه صرفاًسلیریتی، بلکه از بین تمام ایرانی‌های ک‌به نوعی خودشون یا خانوادشون یا اقوامشون به نوعی کاره یا تصمیم‌گیرنده یا حتی مصرف کننده‌ی امکانات ایران هستن فقط این خانم باران‌کوثری ویزای آمریکا دارن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
اطلاعات خاصی نمبخواهد کسی که ادعای وطن پرستی دارد که نباید تابعیت آمریکا رو بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۵۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
اگر هم دارن مثل ایشون اینقد ادای آدم های وطن پرست در نمیارن....امثال ایشون و خانم افشار و..... فقط شعار میدن... این خانم افشار دختران بی نوا رو ترغیب می‌کرد به هنجار شکنی بعد الان خودش رفته اون طرف و چون میخاد دوباره برگرده اون حد و حدودهایی که خودشم بهش اعتقاد نداره رو داره رعایت میکنه..... در کل اکثر سلبریتی هامون... البته نه همشون... آدم های بدرد نخوری هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
خیر...زیادن...اما مساله اینجاست که غعلا پاسپورت ایشون رونمایی شده
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۱۹:۲۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
حیف آدم که برای اینها وقت بزاره
United States of America
باقری
۱۹:۲۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
سلام، زیادی ارزش میدهید. اینها بازیگر هستند یعنی در کارشان خوب یا بد کاری میکنند که فقط برای پول هست مگر اینکه بخاطراعتقاد شخصی ان نقش را قبول نکنند. این شخص که دارید ازش معصومیت انتظار دارید در زندگی شخصی خودش ممکن است یک خائن کامل باشند. چرا شما یک شخص ظاهری را این همه واقعی میکنید؟ اگر تبایت امریکا دارد شاید دلیل دیگری باشد جزع خیانت. بعضی ها مجبورند که برای حفظ کار ومعشیت تبایت امریکا را به زندگی بیکاری یا کوپنی فقرترجیح بدهند. عوض این که شهرت این اشخاص ظاهری را زیر ذرهبین بزارید بروید ان دزدها که اشخاص واقعی و قسم خرده و مثلا معاونین مردم هسنتد را زیر ذرهبین بگزارید.
Iran (Islamic Republic of)
ادام
۲۲:۲۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
اینا که زندگیشون گپنی هست،همین جا هستن ،سخت هم پای وطن ایستادن،مشکل ما پولداراست،رفتن و موندنشون برا مردم جز ضرر نیست
Iran (Islamic Republic of)
خداشناس
۱۹:۲۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
کار باران کوثری را تایید نمیکنیم ولی سوال اینجاست که طبق گفته آقای جلیل مجبی پس حتما آقازاده ها و فرزندان مسوولین و نمایندگان که امریکا هستن آنها هم حتما قسم یاد کرده اند که با دشمنان امریکا دشمن باشند در غیر اینصورت چطور آنجا زندگی میکنن و حضور دارند...!!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
افرین. پس چرا صدای کسی برای اونا درنمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
ان شاالله بزودی از پاسپورت اوناهم رونمایی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
بازم بهتراز اونایی که نون مرگ برامریکارومیخورنو بچهاشون توامریکا دارن اقازادگی میکنن البته باخون جگرمردم کشورشون
منظورن بیشتر هیئت دولتا ومجلسیاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
لایک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
مگه توی شعار مرگ بر آمریکا نونه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
اگه نون تو شعار مرگ بر آمریکاست خب شما و باران کوثری و منافقین هم این شعار رو بدین و هم عملی کنین.معطل چی هستین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
آقازاده هاتون همه اونجانن با پول چپاول شده بیت المال توسط پدر ها یا مادرها که مسئولیت دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
به علاوه وطن فروشان و بیشتر هنرمندان و پولدارها و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
دقیقا .حالا هم متوجه شدیم که دشمن قسم خورده ی ایران هم هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
پس چرا وقتی زینب ابوطالبی میگه اگه ناراحتید برید بدتون میاد دیدید حق داره.
Iran (Islamic Republic of)
سیدحسن
۱۸:۴۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
بدبخت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
خانم کوثری عزیز ...
موضعت رو مشخص کن ....تا از قول شما کسی اظهار نظر نکنه ...
تا اونا که بلا تکلیف هستن بدونن شما رسما کجای جریان هستی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
باران کوثری ..... عالم بسرتو وبقیه کسانی که سنگ تووامثال تورابسینه میزنندتو وامثال تونه هنرمندیدنه مشهور شماها یه مشت انسانهای ازخداوخلق خدابیخبر وخائن بکشورومملکتید شماها انقدرشعورنداریدکه هرچی داریدازصدقه سراین انقلاب ومردم زجرکشیده ایران اسلامیست. وحالابجای اینکه قدردانی ا اینگونه خودت وننت اب به اسیاب دشمن میریزید
Iran (Islamic Republic of)
سورنا
۱۸:۳۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
کاش در حرفهایمان افراط وتفریط نبود و مرز میان دشمنی و مخالفت را می شناختیم و مثل یک بیگانه با کشورمان برخورد نمی کردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
نوکر بی جیرو مواجب امریکا وطن فروش
Singapore
بهناز
۱۷:۰۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
چرا کسی جلوی این خائنین به مملکت رو نمیگیره تا کی این سلبریتی های خائن به مملکت خیانت کنند و پاسخی نبینند از قوه قضاییه در خواست داریم به عنوان مدعی العموم وارد شود و جواب این خائنین رو بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
به بازیگرها اعتمادی نبوده و نیست . شهاب حسینی هم که نقش شهید بابایی در سریال شوق پرواز را بازی کرد آمریکایی ست .
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۷:۰۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
برو خانم کوثری برو فقط برو شما مجبور نیستی مثل ما فکر کنی اینجا برای شما هنرمندان با حقوق ها نجومی و مفت مثل بهشت است خدا کنه امریکا رو از روی فیلمهای هالیوودیش نشناخته باشه تصویری که شما از امریکا و هندوستان داری همونیه که هالیوود و بالیوود بهت نشون دادند بهتون پیشنهاد میکنم چند تا فیلم مستند درباره زندگی در ایالات متحده و غرب نگاه کنید زندگی در ایالات متحده برای شما که فقط هنرمند هستید خیلی سخت است میخوای با اون رقصی که با ازاده خانم کردی بری اونجا که همه رقاصند یا چهره مناسبی برای هالیوود داری اینجا شما احترام اجتماعی داشتید انجا هیچی ندارید هیچ !
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۰۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
گورتونو از این سرزمین گم کنید خاک این سرزمین به خون شهدا مطهره با حضور بیشترتان اینجا را نجس نکنید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس ۱
۱۶:۵۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
بااین چنین خانواده نبایدمسامحه وکوتاهی نموداین خانواده بویژه آن دخترفتنه گروآشوبگرشان درطول این مدت کارهایی کرده که بیشتردرخدمت شیطان بزرگ وهم پیمانانش بود.بایدقوه قضاییه اقدام کندقبل ازاینکه کارازکارگذشته باشد.اینهاهمان یاران شیطان هستند.بایدبااشدمجازات بااینهابرخوردشود.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۳۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
خوب را باید از بد تشخیص داد اگر نه چطور میشه افراد را شناخت ایشون هم خودش را نشون داد حالا دیگه وطن فروشها دیدن راه به جایی نمی برن شمشیر را از رو بستن حالا به هر بهانه ای هیچ غلطی هم نمیتونن بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
دیگه حالم داره از هر چی به قول خودشون سلبریتی بی جنبه خائن بهم میخوره. آخه یکی هم نیست که بگه هر چی دارید از این نظام و زیبایی حجاب دارید. کشف حجاب هم که میکنند تازه قیافه بدترکیبشون آشکار میشه.
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۵:۱۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
اگر قانون ، مجازات مناسبی برای آنها در نظر گرفته ، مجازات شوند و در غیر اینصورت با اقدامات فرهنگی کاری انجام گیرد که اینها جواب دندان شکن را از مردم دیافت کنند .
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت
۱۵:۱۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
به نام خدا : من موندم که با این همه مدرک ضدانقلابی بودن باران کوثری چرا اون هنوز راست راست راه می ره و علیه جمهوری اسلامی ایران در کشور ایران اعلامیه میده و از منافقان حمایت میکنه و .... کسی نیست که جلو این یانکی وحشی رو بگیره ؟!!
Netherlands
کربلایی محمد
۱۵:۱۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
این همه وطن فروشی دلیلش لقمه حرام است
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۵:۱۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
به نظرم هر کی ویزای آمریکا داره باید از ایران اخراج بشه بره همون آمریکای با فرهنگ که به یه خود پردازم رحم نمیکنن مردمش.اینا لیاقت ایران و ایرانی بودن رو ندارن .
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۵:۱۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
به نظرم هر کی ویزای آمریکا داره باید از ایران اخراج بشه بره همون آمریکای با فرهنگ که به یه خود پردازم رحم نمیکنن مردمش.اینا لیاقت ایران و ایرانی بودن رو ندارن .
Netherlands
کربلایی محمد
۱۵:۱۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
خدایی این چه موجی است راه افتاده هرچه بازیگر و ورزشکار نامی دارن از ایران می رن از مجری ورزشی تا خانم مدال آور المپیک و غیره همه دارن یجورای نمک دان می شکند دان ما را خوردن سنگ دیگران را به سینه میزنن
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۵:۱۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
بعضی ها فراموش کرده اند که هنر پیشه کارش " فیلم بازی " کردن است. فکر کردن که چون تو فیلم روز سوم بازی کرده واقعا یک " خواهر بسیجی" هست. نه عزیزم او و امثال او فقط فیلم بازی میکنن. فقط بازیگرند. توهمات را از خودتون دور کنید تا تو ذوقتون نخوره!!!!!!!. وقتی اکثر مسولین فیلم بازی میکنن چه توقعی از بازیگر ها دارین؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
اینجور ادم جاش تو ایران نیست ننگت باد
Iran (Islamic Republic of)
مرادف
۱۵:۰۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
برو باران،برو وطن فروش آمریکائی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
برای این جور آدمها ایران ارزشی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
بله این خانم وامثالشون بازیگرن ولی نه دردنیای پوشالی فیلمهاشون بلکه درواقعیت.زمانیکه اربابانشون ازشون بخوان جوری نمایش میدن انگاروطن پرست واقعی اونهاهستن وما یه عده دیپلمه ی ساده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
مرگ منافق وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
من از بازیش حالم بهم می خوره.خیلی جلف و لوس بازی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
قاسمی
۱۴:۰۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
برو به درک وطن فروش خلایق هرچه لایق
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۳:۵۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
اگه واقعیت داشته باشه ننگ بر تو باد
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۳:۵۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
به حال این سینما و هنر با وجود انسانهایی مثل باران کوثری باید گریست.
Germany
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
اینقدر این خائن را بزرگ نکنید این ها همه خایین ووطن فروش هستند همیشه دنبال قرتی گری هستند خدا لعنتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
مزدوران شیطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
پاسپورت یا ویزا.. اگر پاسپورت است چرا به عنوان جاسوس
امریکا دستگیر نمیشود . جاسوسی برای کشور دیگر حکمش معلوم است. حرف ایشان در مرد نص صریح ایات الهی حکمش معلوم است .. توجه کنید که این اشخاص دارند خون صدها هزار شهید را با یک پاسپورت دشمن ایران عوض میکنند .... نگذارید خون فرزندان خمینی پایمال شود
لا اقل به وصیتنامه ایشان عمل کنید .. تا کی مماشات
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۵۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
به نظر بنده ما مردم هستیم که به این بازیگران اهمیت دادیم و فیلم ها رو دیدیم و الان فکر میکنن نخبه ای چیزی هستن که حتی چیزی هم بارسون نیست و اکثریت بچه های لوس بودن که اشتباه اومدن بازیگر شدن چون رانت و پارتی خوب دارن، تا زمانی که سطح سرانه مطالعه پایین باشه همینه که میبینیم یه عده درس نخوده لوس و خودشیفته و مالیات محروم میان حرف میزنن، ما مشاهیر خودمون رو ول کردیم چسبیدیم به اینا
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۳:۴۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
فقط ميتونم اين رو بگم كه هر امتياز به هر قيمت برازنده بانوي ايراني نيست . هموطن عزيزم خواهي ديد اين ويزي حكم گروگان بودن توست در دستان آمريكا . در عين حال برايت آرزمندم هميشه ايراني واقعي باشي نه آنچه در فعل از خود نمايان ميكني .
Iran (Islamic Republic of)
سلطانی
۱۳:۴۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
خانم کوثری !!!!!
مطمئن باش شما با تابعیت آمریکا بودنتان هم به خواسته هایت نخواهی رسید . !
به قول معروف از گندم ری هم نسیبی نخواهی داشت .
Iran (Islamic Republic of)
مژگان
۱۳:۳۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
سلام ،من فقط همین رو میدونم که هر کسی یک جوری داره از این آب گل آلود ماهی خودش رو میگیره ،،فقط این رو میدونم که خون جوانهای دست گل این خاک بلاخره کار خودشو میکنه ،واین کارها چه تو این دنیا چه اون دنیا بی جواب نیست ،،والعاقبه للمتقین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
بره بمیره،خائن،وطن فروش،نوکر اجنبی!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
سیده طوبی
۱۳:۳۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
خداوند همه مون رو به راه راست هدایت کند .
این باران خانم هم دوست داره بره آمریکا و آمریکایی باشه، بزارید بره ، اینا اینجا نباشن برا ما هم بهتره، ریختشون رو دیگه نمیبینیم .
والعاقبه اللمتقین .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۳۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
وطن فروش
۱۲
آخرین اخبار