گروه حامی کهنه سربازان آمریکایی:

ترامپ باید به دلیل اظهارات گمراه کننده درباره عین الاسد عذرخواهی کند

یک گروه حامی کهنه‌سربازان آمریکایی خواستار عذرخواهی ترامپ به دلیل کم‌اهمیت جلوه دادن مجروحیت نظامیان آمریکایی در پی حمله موشکی ایران شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گروه حمایت از کهنه‌سربازان آمریکایی با انتشار بیانیه‌ای خواستار عذرخواهی «دونالد ترامپ» به دلیل کوچک‌نمایی درباره مجروحیت نظامیان آمریکایی در پی حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد شد.

در بیانیه این گروه آمده است: ما انتظار داریم ترامپ به دلیل اظهارات گمراه کننده خود عذرخواهی کند.

این بیانیه روز جمعه، ۴ بهمن، و پس از آن منتشر شد که «جاناتان هافمن»، سخنگوی پنتاگون، اعلام کرد ۳۴ نظامی آمریکایی در پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده‌اند.


بیشتر بخوانید:

وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون اذعان کرد ۳۴ نظامی آمریکا به دنبال انتقام موشکی ایران و حمله به پایگاه عین الاسد در عراق در پاسخ به ترور سردار سلیمانی به دست ارتش تروریستی این کشور، از ناحیه سر و مغز آسیب دیده‌اند.

رئیس‌جمهور آمریکا قبلا در نشستی خبری گفته بود: «من شنیدم که آن‌ها سردرد و چیز‌های دیگری (مشکلات دیگری) داشتند! چیزی که من می‌گویم و می‌توانم گزارش کنم این است که چیزی جدی نبود!»

وی پیش‌تر نیز مدعی شده بود هیچ نیروی آمریکایی در حمله موشکی ایران به این پایگاه صدمه ندیده است. پنتاگون با گذشت چند روز از حمله موشکی ایران اذعان کرد دست‌کم ۱۶ نظامی آمریکایی بر اثر این حمله زخمی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
از گفته ها تا واقعیت ها در آمریکا :
1- روز اول : هیچ تلفات و جراحت انسانی نداشته است
2- روز سوم : 2 نفر ضربه مغزی سطحی شده اند
3- روز هفتم : 11 نفر مجروح شده و به آلمان برده اند
4- روز دهم : 16 نفر مجروح شده و به آلمان و کویت برده اند
5- روز 14 ام : 34 نفر مجروح شده اند
قطعا آمار تلفات جانی و جراحت ها بیش از اینهاست و بتدریج به مردمشان می گویند تا ترس کمتری احساس کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
اگه سربازان آمریکایی برای دولت مردانشون مهم بودند اونها را به خاطر طالبان وداعش و... هزار چیزی دیگه راهی دیگر کشورها نمی کردند می موندن تو کشور خودشون امنیت را با صلح ایجاد میکردند ولی به خاطر طمع به چاهها ی نفتی ایجاد تفرقه وفروش سلاح تاراج سرمایه ملت های دیگه برای پرکردن جیب معدودی سربازان خودشون جلوی گلوله میدهند ودر آخر تنها چیزی که میزارند از اونها به عنوان متجاوز وجانی یاد میشه اینه عزت سرباز آمریکایی
آخرین اخبار