بیمارستان صحرایی همزمان با دهه فجر در روستای شهنیا از توابع شهرستان دیر برپا خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر، بیمارستان صحرایی همزمان با دهه فجر در روستای شهنیا راه‌اندازی خواهد شد.

احمد آخوندی افزود: این بیمارستان به مدت سه تا چهار روز با همکاری سپاه سیدالشهدا شهرستان دیّر و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های جم، عسلویه، کنگان و همچنین بیمارستان‌های توحیدجم، نبی اکرم (ص) عسلویه، امام خمینی (ره) کنگان و امام هادی (ع) شهرستان دیر در روستای شهنیا بخش بردخون برپا می‌شود.

او بابیان اینکه خدمات تخصصی مختلف و متناسب با نیاز مردم در این بیمارستان ارائه می‌شود، ادامه داد: پزشکان بسیجی در تخصص‌های زنان، اطفال، داخلی، اورتوپدی، چشم، اورولوژی و ... با حضور در بیمارستان تخصصی صحرایی خدمات موردنیاز را رایگان به اهالی منطقه ارائه می‌دهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر عنوان کرد: علاوه بر ارائه خدمات تخصصی پزشکی، خدمات مامایی، پرستاری، دارویی و همچنین مشاوره تغذیه و روان‌شناس بالینی نیز رایگان به متقاضیان ارائه می‌شود.

آخوندی بیان کرد: ارائه خدمات دندانپزشکی نیز با حضور دندانپزشکان بسیجی و استقرار یونیت‌های ثابت و کلینیک‌های سیار دندانپزشکی از دیگر برنامه‌های بیمارستان صحرایی خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.