لزوم استفاده بهینه از ظرفیت فضای مجازی برای آموزش

 فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت: فضای مجازی ظرفیت بسیار بزرگی برای آموزش مسائل اجتماعی و حوزه بهداشت است و باید نهایت بهره را از آن ببریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، گرشاسبی فرماندار شهرستان ویژه مرند در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان مرند گفت: فضای مجازی، ظرفیت بسیار بزرگی برای آموزش مسائل اجتماعی و حوزه بهداشت است و باید نهایت بهره را از آن ببریم.

گرشاسبی افزود: رسانه‌های مجازی همچنین باید به پیام‌های اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و بازدارنده‌ها در شبکه‌های اجتماعی بپردازند.

فرماندار ویژه مرند در خصوص ضرورت پیشگیری از شیوع بیماری تب مالت نیز گفت: ادارات مربوط در راستای پیشگیری از ابتلای به این بیماری، با مطالعه در مورد استان‌هایی که در این زمینه موفق بودند برنامه‌ای تدوین کرده و با آن مقابله کنند.

او افزود: ما باید نسبت به نقشی که در امر دام و طیور داریم تلاش کرده و بصورت برنامه محور عمل کنیم.

گرشاسبی گفت: ماهیت برگزاری جلسات، اجرای مصوبات آن است چرا که این امر، موفقیت، تلاش و پویایی بخشی از جامعه را نشان می‌دهد.

او گفت: فعالیت در امور اجتماعی و بهداشتی، کار جمعی بوده و بدون تعامل با مردم و عدم مشارکت سازمان‌های مردم نهاد، نمی‌توان پیش رفت.

فرماندار مرند با بیان اینکه دوره‌های آموزشی ما باید مفید و دارای خروجی باشد افزود: ضروری است از تمامی فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای آموزش شهروندان استفاده کرده و موضوعات مختلف به آن‌ها ارائه شود.

او در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای تغییر نوع کشت پایاب تصفیه خانه مرند گفت: مسوولین تلاش کنند زمینه تغییر نوع کشت را برای سال‌های آتی فراهم کنند تا محصولاتی که مستقیم به مصرف می‌رسند در آنجا تولید نشود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.