عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

تأخیر ۴ ماهه شهرداری تهران در ارسال لایحه اساسنامه محیط زیست به شورای شهر

حسینی میلانی نسبت به تأخیر 4 ماهه شهرداری تهران در ارسال لایحه اساسنامه محیط زیست و حمل و نقل عمومی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در یکصد و نود و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به بارش برف اخیر در تهران، گفت: شهرداری تهران در زمینه برف‌روبی اقدامات مناسبی انجام داد و امیدوارم که این قبیل کارها ادامه یابد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مناطق ۱، ۳، ۹، ۱۴، ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ در انتخابات هیئت رئیسه شورایاری‌های مناطق مشارکت خوبی داشتند، تصریح کرد: در همین راستا اقدامات مؤثری انجام گرفت که از آن‌ها قدردانی می‌کنم.

میلانی با بیان اینکه شهر تهران در حوزه اتوبوس و مترو دارای کمبود است، گفت: با توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی می‌توانیم شاهد کاهش و رفع آلودگی تهران باشیم که حل این مشکل از طریق منابع طرح ترافیک و سیاست‌های راهبردی شورای شهر در حال انجام است و علاوه بر این می‌توان از طریق صندوق محیط زیست و حمل و نقل عمومی جهت رفع این مشکل استفاده کرد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: ایجاد صندوق محیط زیست و توسعه حمل و نقل عمومی بر اساس تبصره یکم ماده ۵۵ از احکامی محسوب می‌شود که در برنامه سوم تهران به تصویب رسیده و شهرداری وظیفه دارد در سال اول برنامه طی ۶ ماه اساسنامه آن را به شورا ارسال کند.

او در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری در ارسال لایحه اساسنامه محیط زیست و حمل و نقل عمومی تأخیری ۴ ماهه دارد که من در این مورد به شهرداری تذکر می‌دهم و باید حداکثر ظرف یک ماه لایحه مربوطه را به شورا ارسال کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار