حسن پور در نطق میان دستور مطرح کرد؛

ضرورت تشکیل نهادی برای سازماندهی تفکر قاسمیون در بسیج

نماینده کرمان، سیرجان و بردسیر گفت: از فرمانده سپاه می‌خواهم هر چه سریعتر نهادی را در بسیج برای ایجاد تفکر قاسمیون تشکیل دهد.

۳۰ پروژه خیر ساز در سیرجان آماده افتتاح است/ در کشور باید نهادی برای سازماندهی تفکر قاسمیون شکل بگیردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهباز حسن‌پور نماینده مردم کرمان، سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: من از سرزمین سردار سلیمانی و غیور مردان و سلحشور زنانی با شما سخن می گویم که چه در طول دفاع مقدس، بازسازی کشور و امروز حماسه آفریدند.

او افزود: جای افتخار است که اعلام کنم من از سرزمینی با شما سخن می‌گویم که اقتصاد مقاومتی در دستور کار تمام کارگزاران نظام قرار گرفته است؛ من به عنوان خادم مردمی با شما صحبت می کنم که امروز با افتخار می گویم شهرستان های سیرجان و بردسیر به همت مردم به بهشتی برای کارآفرینان و سرمایه گذاران و تکمیل کننده زنجیره فولاد در کشور تبدیل شده است؛ من از سرزمینی با شما صحبت می کنم که بالاترین نرخ مشارکت در کشور را به خود اختصاص داده است.

حسن پور با بیان اینکه نمی دانم از کدام یک از خیرین نام ببرم ادامه داد: شرمنده ام بگویم در حالی با شما سخن می گویم که ۳۰ پروژه  خیر ساز در شهرستان سیرجان آماده افتتاح است اما برخی از مسئولان به خود زحمت نمی دهند برای یک تشکر به این شهرستان سفر کنند؛ وزیر آموزش و پرورش، آقایان پزشکیان و لاریجانی به این منطقه تشریف آورده اند از تمامی آنها ممنون هستم اما باید بگویم من از سرزمینی با شما صحبت می کنم که با همت مردم این دو شهرستان به بهشتی برای خیرین بهداشت و درمان تبدیل شده است.


بیشتر بخوانید: بررسی اولویت‌دار طرح لحاظ مدرک تحصیلی کارمندان در قانون مدیریت خدمات کشوری


نماینده مردم کرمان، سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نخستین نهاد اجتماعی در بحث دانشگاه‌ها در این منطقه تاسیس شده است گفت: بنیاد دانشگاهی سیرجان توسط خیرین برای نخستین بار در کشور دایر شده و امروز دهها پروژه دانشگاهی توسط خیرین ساخته شده است و برای نخستین بار از مردمی می‌خواهم تشکر کنم که خیرین اشتغال را در کشور راه اندازی کرده اند.

او خطاب به سردار سلامی اظهار کرد: از سردار سلامی فرمانده سپاه  پاسداران درخواست می کنم هر چه سریع تر نهادی را در بسیج مستضعفین برای ایجاد تفکر قاسمیون که ان‌شاءالله این تفکر جهانی شود، تشکیل دهد تا عاشقان سردار سلیمانی هرچه سریع تر در گردان های مقاومت سازماندهی شوند؛ تنها راه نجات ایران تفکر زیبای بسیج و جهادی است.

حسن پور در پایان تاکید کرد: خوشبختانه امروز این کشور، جوانان و مردم آمادگی ادامه دادن راه حاج قاسم سلیمانی را دارند؛ همانگونه که سردار سلیمانی با شهادتش باعث وحدت بین تمام آحاد جامعه شد، امروز هم باید در کشور نهادی برای سازماندهی تفکر قاسمیون شکل بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار