اخبار ورزشی استان قزوین

والیبال پیشکسوتان کارگری استان به پایان رسید/هفتمی شطرنج باز استان در رقابت‌های قهرمانی کشور

اخبار ورزشی قزوین را در روز یکشنبه ششم دی ماه، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز یکشنبه ششم دی ماه، خبر‌هایی از  والیبال پیشکسوتان کارگری استان به پایان رسید،تیم فوتبال کاسپین فردا به میدان می‌رود،تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین فردا به میدان می‌رود،تیم والیبال شهرداری در راه یزد،تیم والیبال دختران شهرداری فردا در خانه به میدان می‌روند،هفتمی شطرنج باز استان در رقابت‌های قهرمانی کشور و بانوی الوندی در تورنمنت تکواندو ترکیه هستید.

والیبال پیشکسوتان کارگری استان به پایان رسید

در پایان این رقابت ها، تیم سایپا شیشه در بازی نهایی با شکست ٢ بر صفر تیم لوازم خانگی قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم نیرومحرکه هم مقام سوم را کسب کرد.

در این مسابقات تیم‌های شرکت شهرصنعتی البرز، لوازم خانگی پارس، آلومتک، سایپا شیشه، نیرومحرکه و پسماند قزوین با هم رقابت کردند.

این مسابقات در سالن چند منظوره ورزشگاه کارگران البرز برگزار شد.

تیم فوتبال کاسپین فردا به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های لیگ دو‌فوتبال باشگاه‌های کشور و در بازی هفته سوم دور برگشت، در بازی خانگی برابر تیم مس نوین کرمان قرارمی گیرد.

این بازی ساعت ۱۴ در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار می‌شود.

تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین فردا به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور و در بازی هفته نهم دور برگشت، تیم شورا و شهرداری قزوین در بازی خارج از خانه برابر شهرداری بندرعباس صف آرایی می‌کند.

این بازی فردا در بندرعباس برگزار می‌شود،تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین هم اکنون در مکان سیزدهم لیگ چهارده تیمی قرار دارد.

تیم والیبال شهرداری در راه یزد

تیم والیبال شهرداری قزوین در هفته چهاردهم لیگ یک والیبال باشگاه‌های کشور، برابر تیم اردکان یزد به میدان می‌رود.

این بازی فردا در یزد برگزار می‌شود،شاگردان علی موذن در تیم والیبال شهرداری قزوین در بازی گذشته با نتیجه،۳بر ۱ برابر تیم مقاومت تهران پیروز شدند.

تیم والیبال دختران شهرداری فردا در خانه به میدان می‌رود

تیم والیبال دختران شهرداری قزوین در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، برابر تیم پیکان تهران به میدان می‌رود.

این بازی فردا در خانه والیبال بعثت قزوین برگزار می‌شود.تیم والیبال دختران شهرداری قزوین هم اکنون در مکان سوم لیگ برتر قرار دارد.

هفتمی شطرنج باز استان در رقابت‌های قهرمانی کشور

در پایان مسابقات شطرنج مردان قهرمانی کشور سال ۹۸، استاد فیده آبتین عطاخان، تنها نماینده استان در این رویداد با ۴ امتیاز در جایگاه هفتم رده بندی نهایی ایستاد.

این رقابت‌ها پس از برگزاری ۱۱ دور در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

بانوی الوندی در تورنمنت تکواندو ترکیه

فاطمه صفرپور مربی الوندی تیم ملی تکواندو همراه با تیم ملی بانوان بزرگسالان راهی ترکیه می‌شود.

هوگوپوشان در تورنمنت بین المللی ترکیه که از ۱۴ تا ۱۸ بهمن ماه در دو بخش کیوروگی و پومسه در استانبول برگزار می‌شود. شرکت میکنند.

تیم ملی تکواندو زنان کشورمان خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه قاره‌ای آماده می‌کند.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار