جعفرزاده در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کنترل مسافران چین و آسیای جنوب شرقی در فرودگاه‌های بین‌المللی کشور

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مسافران چین و آسیای جنوب شرقی در فرودگاه ها کنترل می‌شوند.

جعفرزادهرضا جعفر زاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره بررسی  مسافرانی که از چین و یا آسیای جنوبی وارد ایران می‌شوند گفت: شرکت فرودگاه‌های کشور به ویژه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی با همکاری وزارت بهداشت از روز گذشته تمامی مسافرانی که از کشور چین و کشورهای آسیای جنوبی وارد ایران می‌شوند را به صورت کامل بررسی و کنترل می‌کنند.

او افزود: این اقدام در تمامی فرودگاه‌های بین‌المللی کشور به صورت کامل تا اطلاع ثانوی انجام می‌شود و تا کنون  گزارشی  مبنی بر ورود مسافری که مبتلا به ویروس کرونا باشد نداشته ایم.

جعفر زاده تاکید کرد: ماموران وزارت بهداشت با استفاده از تیم های قوی که دارند در تمامی ورودی‌های این دو کشور حضور دارند و اجازه ورود مسافر مشکوک به کشور را نداده‌اند.


بیشتر بخوانیدهشدار به تجار ایرانی در مورد ویروس مرگبار کرونا 


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری یاد آور شد : در صورت مشاهده مسافری مشکوک به ویروس کرونا بلافاصله بیمار به قرنطینه‌ای که در این فرودگاه در نظر گرفته شده انتقال داده می‌شود.

گفتنی است مدیر عامل شرکت‌ فرودگاه و ناوبری هوایی ایران هم طی بخشنامه‌ای اعلام کرده است که اقدامات پیشگیرانه در تمامی فرودگاه‌های بین المللی کشور با توجه به سرعت شیوع ویروس کرونا الزامی است و ضمن هوشیاری کامل تمامی مسئولان به ویژه مسئولان فرودگاهی و وزارت بهداشت، نسبت به آمادگی و اتخاذ تدابیر لازم با همکاری ادارات کل بهداشت و درمان استان‌ها اقدام و نتیجه اقدامات در قالب گزارش ارسال شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار