هافبک تیم پرسپولیس گفت: از الان نمی‌توان آخر فصل را قضاوت کرد، اما باید راه خود را تا قهرمانی ادامه بدهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ترابی هافبک تیم پرسپولیس درباره برتری ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر بیان کرد: خوشحالم در اولین بازی با هدایت یحیی گل محمدی تیم خوب تراکتور را شکست داده و جایگاه خود را در صدر جدول محکم کردیم.

او درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در کسب قهرمانی پوکر کند، اظهار داشت: این دومین بازی دور برگشت بود و از الان زود است قضاوت کنیم. تمام هدف ما کسب چهارمین قهرمانی متوالی است و انشاالله با کمک کادرفنی، بازیکنان، تمام عوامل تیم و هواداران به این هدف می‌رسیم.

ترابی درباره ارزیابی اش از عملکرد محمدرضا اکبریان، داور این بازی گفت: اکنون بازی تمام شده و صحبت درباره داوری فایده ندارد. امیدوارم وضعیت داوری بهتر شود.

او درباره مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس بیان کرد: سایر بازیکنان در این مورد صحبت کرده اند و من هم فقط امیدوارم این مشکلات حل شود. تمام بازیکنان شاکی و ناراحت هستند، اما انصاری فرد قول داده تا آخر هفته مشکلات را حل کند.

وینگر تیم پرسپولیس درباره ادعای شجاع خلیل زاده مبنی بر اینکه بازیکنان این تیم برای پرداخت اجاره خانه مشکل دارند، گفت: خیلی وقت است پول نگرفته ایم و امیدوارم با تدبیر انصاری فرد این مشکل حل شود.

او درباره سنگ انداختن هواداران ۲ تیم در این بازی گفت: من متوجه سنگ پراکنی نشدم. هواداران تراکتور سنگ انداخته اند؟ واقعیت را بخواهید من ندیدم چه اتفاقی رخ داد


بیشتر بخوانید:  کامیابی نیا: اوضاع مالی افتضاح است/ هنوز بخشی از مبلغ قرارداد سال گذشته را دریافت نکرده ایم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار