مه صبحگاهی در برخی نقاط استان بوشهر/ دما دوباره کاهش یافت

مه صبحگاهی امروز برخی نقاط استان بوشهر به ویژه جاده‌ها و دشت‌ها را فراگرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، وجود رطوبت و کاهش دما باعث شد پدیده مه، صبح امروز برخی نقاط استان بوشهر به ویژه مناطق خالی از سکنه، جاده‌ها و دشت‌ها را در برگیرد.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: با توجه به رطوبت بالا و سردی هوا، امشب و فردا نیز در نقاط مختلف استان از جمله شهرستان‌های دیلم، گناوه، دشتستان، دشتی، جم و بخش‌هایی از تنگستان مه وجود خواهد داشت.

زهرا راستگو به کاهش محسوس دما در استان هم اشاره کرد و افزود: شنبه شاهد کاهش محسوس دما در استان بودیم به طوری که در جم دمای ۲.۸ درجه سانتیگراد ثبت شد.

او ادامه داد: دیروز (یکشنبه) دما بین چهار تا پنج درجه سانتیگراد افزایش یافت، اما امروز دوباره دما بین یک تا ۵ درجه کم شد و کمترین دما با ۳ درجه سانتیگراد در جم به ثبت رسید در حالی که دیروز دمای این شهر ۶ درجه بود.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار هواشناسی بوشهر بیان کرد: دمای خاک هم به طور حتم در این شهر به صفر درجه رسیده است.

راستگو افزود: امروز صبح دمای برازجان ۶ درجه سانتیگراد بوده که نسبت به دیروز ۴ درجه کاهش داشته است. دمای دیلم نیز ۷، گناوه ۸، عسلویه ۹ و بوشهرهم ۱۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

او عنوان کرد: انتظار داریم تا دما فردا نیز همین شرایط را داشته باشد، اما چهارشنبه افزایش دما خواهیم داشت.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار هواشناسی بوشهر با اشاره به این که امروز و فردا جو آرام و پایداری در استان برقرار است، گفت: وزش باد شدید شمالی که از شنبه بر روی دریا آغاز شده امروز هم ادامه دارد و در برخی نقاط ارتفاع موج به دو متر هم می‌رسد، اما از اواخر وقت امروز به تدریج سرعت وزش باد کم می‌شود و پیش بینی می‌کنیم چهارشنبه و پنجشنبه دریا آرام باشد.

راستگو بیان کرد: جهت وزش باد از چهارشنبه جنوبی می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.