استاندار اردبیل:

کارکرد دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی در اردبیل توسعه می‌یابد

استاندار اردبیل گفت: کارکرد دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی استان اردبیل توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در بازدید از دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی سلمان آباد و پناه آباد بر تدوین برنامه جامع سال ۱۳۹۹ بر اساس نیاز‌ها و توانمندی‌های محلات حاشیه با هدف ارتقای شاخص‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید هدفگذاری و خروجی این برنامه ریزی‌ها دقیق مشخص شود و با اجرای این برنامه‌ها شاهد تغییرات قابل توجه در آمار‌های مربوط به شاخص‌های توسعه اجتماعی از جمله کاهش آمار بیکاری و طلاق باشیم.

او ادامه داد: دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی، نیاز‌ها و اولویت‌های محلات را احصا و وظایف هر یک از دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های دولتی را مشخص کنند و مدیران دستگاه‌ها نیز خدمات و فعالیت‌های مجموعه متبوع خود را بر اساس برنامه مدون و طرح‌های بررسی و مطالعه شده این دفاتر هماهنگ نمایند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه ارائه خدمات راهنمایی‌های کاریابی و مشاوره‌های خانواده در محلات حاشیه با محوریت دفاتر تسهیل گری بصورت رایگان انجام می‌گیرد، خواستار برنامه ریزی برای انجام دیدار عمومی استاندار و مدیران دستگاه‌ها با مردم محلات اردبیل در محل این دفاتر شد.

بهنام جو از فعالان دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی قدردانی کرد و گفت: فعالیت جوانان در این دفاتر با علاقه، عشق و احساس مسئولیت انجام می‌شود و لازم است با دعوت مدیران دستگاه‌ها و مسئولان نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی، مسائل و مشکلات و نیاز‌ها و اولویت‌های محلات حاشیه به ایشان منتقل شود.

او بر توسعه آموزش‌های عمومی و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و خیرین در توسعه مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.