حجت الاسلام صباغ مطرح کرد؛

داشتن برنامه مکتوب و چشم انداز روشن از اولویت‌های نمایندگان برای فعالیت ۴ ساله

کارشناس سیاسی گفت: نامزد‌های انتخاباتی باید با ارائه برنامه مکتوب اولویت‌های چهار سال کاریشان را برای مردم روشن کنند.

داشتن برنامه مکتوب و چشم اندازی روشن از اولویت‌های نمایندگان برای فعالیت ۴ سالهحجت الاسلام صباغ کارشناس سیاسی در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، با اشاره به شاخص‌های رهبری برای یک نماینده برتر گفت: برنامه دار بودن نماینده یکی از شاخص‌های اصلی است و نامزدی که برای  انتخابات نام نویسی می‌کند باید برنامه داشته باشد.

به گفته او نامزدی که برنامه دارد نسبت به نامزدی که بدون هیچ برنامه‌ای وارد این عرصه شده جلوتر و قابل اعتمادتر برای مردم خواهد بود.

کارشناس سیاسی با بیان اینکه داشتن برنامه و یک چشم انداز کار را برای رسیدن به اهداف بزرگ آسان‌تر می‌کند ادامه داد: مردم می‌توانند با مطالعه برنامه کاندیدای انتخاباتی به اهداف و نظرات و سیر تفکرش پی ببردند.

صباغ یادآور شد: با بررسی برنامه یک نامزد انتخاباتی مردم از میزان قانون پذیری، قانون گریزی، جوانگرایی، حد و مرز نماینده با دشمن، اولویت هایش برای رفع مشکلات مردم آگاهی پیدا می‌کنند.

او شفافیت را نشان از صداقت صمیمیت و اخلاص نامزد دانست و عنوان کرد: اگر فردی قائل بر این باشد که نسبت به امورات خودش اماده جوابگویی باشد و صادقانه با مردم مطرح کند قطعاً این شفافیت نشانه صداقت او است.

کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه محال است یک شخص در همه زمینه‌ها اطلاعات جامعی داشته داشته باشند اظهار کرد: یک نماینده نیاز به مشاورینی دارد تا بتوانند او را در زمینه‌های گوناگون کمک کند.

صباغ گفت: یک نماینده با مشاوره‌ای که از متخصصین خودش می گیرد تصمیم گیری میکند و مردم می‌توانند از مشاورین این نامزد به شناخت نامزد برسند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.