هادی العامری: حاج قاسم سلیمانی در نبرد با داعش شجاعانه و شفاف عمل کرد

رئیس ائتلاف الفتح در مجلس عراق گفت حاج قاسم سلیمانی در نبرد با گروه تروریستی داعش، شجاعانه و شفاف عمل کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح در مجلس عراق با تأکید بر اینکه آمریکا با ارتکاب جنایت به شهادت رساندن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در فرودگاه بغداد، مرتکب جنایتی بزرگ شد، تصریح کرد: آمریکا با این کار حاکمیت عراق را نیز نقض کرده است.

 العامری افزود پاسخ مناسب به این جنایت بزرگ نیز اخراج نیرو‌های آمریکایی از عراق است.

العامری گفت: بی احترامی به حاکمیت عراق، خود تعرضی آشکار به حاکمیت این کشور است و این نشان می‌دهد آمریکا برای عراق و دولت عراق و همه نیرو‌های سیاسی این کشور هیچ ارزشی قائل نیست.

العامری افزود: معتقدم بهترین اعلام وفاداری به شهیدان -که ملت عراق به آن وفادار است- اخراج نیرو‌های خارجی از عراق و تحقق کامل حاکمیت ملی است.

وی تصریح کرد در ابتدای حضور داعشی‌ها در عراق هیچ کسی در کنار ما نبود. همه آمریکائی‌ها با غرب بودند و از آنان حمایت و پشتیبانی می‌کردند و داعش را انقلاب عشایر عرب سنی نامیده بودند. العامری گفت حاج قاسم سلیمانی در نبرد داعش، شجاعانه و شفاف عمل کرد. او در نبرد آمرلی که در محاصره کامل تروریست‌ها بود سه بار در این منطقه حاضر شد. قاسم سلیمانی آخرین نفری بود که از تلعفر عقب نشینی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار