شهردار منطقه ۱۱ تهران خبر داد؛

ایمن سازی پاساژ «دراکولا» آغاز شد

آبادیان با بیان اینکه ۱۷۸ ساختمان نا ایمن در مرکز تهران وجود دارد، گفت: ایمن سازی پاساژ «دراکولا» آغاز شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ تهران درباره ایمن سازی مراکز تجاری اظهار داشت: بعد از حادثه پلاسکو و برگزاری جلسات متعدد هفتگی با دادستانی، ساختمان‌های نا ایمن توسط آتش نشانی شناسایی و دستورالعمل ایمن سازی و بهسازی توسط شهرداری به مالکان ساختمان‌های نا ایمن ابلاغ شده است.

آبادیان گفت: حدود ۱۷۸ ساختمان نا ایمن در منطقه ۱۱ وجود دارد که اکثر آن‌ها واحد‌های تجاری هستند، همچنین دستورالعمل شهرداری برای ایمن سازی ساختمان‌ها به مالکین و ذی نفعان ابلاغ شده، اما عدم مشارکت برخی مالکان باعث شده تا روند ایمن سازی در منطقه با سرعتی که انتظار می‌رود دنبال نشود.

شهردار منطقه ۱۱ تهران با اشاره به ایمن سازی پاساژ آلومینیوم به عنوان یکی از مجتمع‌های تجاری ناایمن گفت: این ساختمان نمونه یک مشارکت و همکاری خوب بین شهرداری، مالک و ذینفعان در راستای بهسازی و ایمن سازی ساختمان است. خوشبختانه ما در این پروژه توانستیم با جلب مشارکت بنیاد مستضعفان به عنوان مالک و کسبه در کنار حمات‌های شهرداری منطقه شاهد اجرای پروژه ایمن سازی و رفع خطر از خواهر دوقلوی پلاسکو باشیم.

به گفته وی ساختمان دراکولا با دستور دادستان پلمب شده است و مالکان برای ایمن سازی رضایت داده‌اند و به زودی اقدامات ایمن سازی شروع می‌شود.

شهردار منطقه در پایان تاکید کرد: نکته مهم و اساسی در ایمن سازی پاساژ‌های ناایمن، ضرورت مشارکت مالکان و کسبه است. اگر این مشارکت نباشد قطعاً شاهد حوادث مشابه پلاسکو خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار