بسته اخبار حوادث هفتم بهمن ماه ۹۸؛

دستگیری ۲ توزیع کننده اقلام ممنوعه در زاهدان/کشف ۲۵ تن کلینگر سیمان قاچاق در "چابهار"

مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه هفتم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ توزیع کننده اقلام ممنوعه در زاهدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروز دوشنبه هفتم بهمن ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ توزیع کننده اقلام ممنوعه در زاهدان

در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ۲ توزیع کننده عمده اقلام ممنوعه در بازار رسولی شهر زاهدان شناسایی و دستگیر شدند

سرهنگ "حمیدرضا اکبری" فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان  گفت: در پی درخواست تعدادی از شهروندان و در راستای تداوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان زاهدان، طرح پاک سازی نقاط آلوده با بهره گیری از توان تجهیزاتی پلیس به مرحله اجرا گذاشته شد.

او  افزود: در این طرح با یک سری کار گسترده اطلاعاتی ۲ توزیع کننده عمده اقلام ممنوعه در بازار رسولی شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه توسط تیم‌های عملیات ویژه دستگیر شدند.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: در این راستا ۱۳۴ عدد اسپری فلفل، ۱۱ هزار و ۵۵ عدد انواع قرص‌های روانگردان، ۱۰۹ عدد شربت ترامادول، ۲۶۸ عدد چاقو، ۱۶ عدد شوکر برقی و ۱۴۵۸ عدد مواد محترقه غیر مجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان خاطر نشان کرد: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک در این رابطه را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

توقیف ۲۵ تن کلینگر سیمان قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از توقیف یک دستگاه تریلی ولوو با ۲۵ تن کلینگر سیمان قاچاق خبر داد.

سرهنگ "حیدرعلی کیخای مقدم  گفت: مأموران ایست و بازرسی " شهید یدالهی " این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در مسیر "چابهار -جکیگور" به یک دستگاه تریلی "ولوو" مشکوک شدند.

وی بیان داشت: مأموران ایست و بازرسی، پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن، ۲۵ تن کلینگر سیمان قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۳۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ کیخای مقدم با اشاره به توقیف خودروی تریلی خاطر نشان کرد: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

کشف ۷۷۸ میلیون و ۲۷۰ هزار ریال تجهیزات پزشکی قاچاق در زاهدان

جانشین انتظامی استان از کشف ۷۷۸ میلیون و ۲۷۰ هزار ریال تجهیزات پزشکی قاچاق در بازرسی از انبار یک دفتر باربری در شهر زاهدان خبر داد.

سردار "حمد طاهری گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر دپو تجهیزات پزشکی قاچاق توسط فردی سودجوء در انبار یک دفتر باربری در شهر زاهدان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی با انجام یک سری اقدامات تخصصی، محل مورد نظر را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

سردار طاهری تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان معاونت غذا و دارو و نماینده تعزیرات حکومتی استان وارد عمل شدند و در بازرسی از محل ۵۳ هزار و ۱۳۰ قلم انواع تجهیزات پزشکی قاچاق را از قبیل ماسک اکسیژن، درجه تب، ست سرم، ست خون، باند، گاز استریل و دیگر تجهیزات پزشکی، که در شرایطی غیر بهداشتی نگهداری می‌شدند، کشف کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان اداره گمرک ۷۷۸ میلیون و ۲۷۰ هزار ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به دستگیری یک فرد متخلف و معرفی او به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا و اخلاگران نظامی اقتصادی تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار