آغاز عملیات اجرایی ۱۵۸ پروژه بخش کشاورزی استان کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی ۱۵۸ پروژه بخش کشاورزی استان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : دهه فجر امسال این ۱۵۸ پروژه با اعتبار ۱۸۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۴۲۷ نفر در استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

او گفت : ۱۵۱ پروژه از پروژه‌های مذکور که شامل پروژه‌های عمرانی در سه بخش آب و خاک، باغبانی و منابع طبیعی و پروژه‌های تسهیلاتی در بخش‌های تولیدات دامی، تولیدات گیاهی، صنایع کشاورزی، شیلات و تعاون روستایی هستند، افتتاح و عملیات اجرایی هفت پروژه نیز آغاز خواهد شد.

 حاتمی پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح را ۷۷ پروژه آب و خاک با سرمایه گذاری ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۶۶۳ نفر، ۹ پروژه باغبانی با اعتبار بیش از دو میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۰ نفر و ۱۹ پروژه منابع طبیعی با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۴۰۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۲۱ نفر اعلام کرد.

حاتمی به پروژه‌های تسهیلاتی قابل افتتاح در استان اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها شامل ۲۴ پروژه تولیدات دامی با اعتبار ۸۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۱۳۶ نفر، ۹ پروژه تولیدات گیاهی با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۵۱ نفر، هشت پروژه در بخش صنایع تبدیلی با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۳۰۹ میلیون تومان و اشتغالزایی ۱۶۲ نفر، چهار پروژه شیلاتی با اعتبار یک میلیارد و ۷۲۹ میلیون تومان و اشتغالزایی ۱۴ نفر و یک پروژه تعاون روستایی است که برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری صورت گرفته که پنج نفر هم اشتغالزایی دارد.

حاتمی به شروع عملیات اجرایی هفت پروژه عمرانی و تسهیلاتی بخش کشاورزی استان در ایام الله دهه مبارک فجر اشاره داشت و گفت: این پروژه‌ها با ۱۹ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان سرمایه گذاری زمینه ایجاد اشتغال ۲۴۵ نفر را فراهم می‌آورد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار