برگزاری نهمین نمایشگاه توانمندیهای تولیدی صنعتی و خدمات فنی مهندسی

نهمین نمایشگاه توانمندیهای تولیدی صنعتی و خدمات فنی مهندسی استان خوزستان سه شنبه در مرکز نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد اروند آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید علی موسوی معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند دیروز در حاشیه بازدید از مراحل آماده سازی نمایشگاه توانمندیهای تولیدی صنعتی و خدمات فنی مهندسی گفت: در نمایشگاه مذکور بیش از ۱۲۰ واحد صنعتی و مهندسی در سطح استان آخرین دستاورد های خود را به نمایش می گذارند که سهم منطقه آزاد اروند ۴۰ واحد تولیدی در این نمایشگاه خواهد بود .

او با اشاره به اینکه این واحد ها شامل واحد های دانش بنیان ،تولیدی و صادراتی می شود افزود: هیات های تجاری از کشور های همسایه در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و با توجه به پتانسیل های صنعتی استان انتظار می رود نتایج بسیار خوبی از نشست های دو و چند جانبه برای صنعت گران خوزستان حاصل گردد .

سید علی موسوی معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در پایان گفت: نهمین نمایشگاه توانمندیهای تولیدی صنعتی و خدمات فنی مهندسی استان خوزستان از هشتم گشایش می یابد و تا یازدهم بهمن ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ میزبان بازدیدکنندگان ، تجار و صنعت گران خواهد بود .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.