چراغ سبز تالارشیشه‌ای روشن ماند

شاخص بورس اوراق بهادار تهران امروز با رشد ۶۴۷۱.۵۵ واحدی به پله ۴۲۷ هزار و ۱۳۹ واحدی کار خود را به پایان رساند.

حافظ سبزپوش شدبه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان شاخص بورس اوراق بهادار تهران امروز با رشد ۴۵۲۷.۶۵ واحدی به پله ۴۲۵ هزار و ۱۹۵ واحدی کار خود را آغاز کرد.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۷ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱ میلیارد سهم طی ۱۲۲ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: شاخص بورس افت کرد 


نماد‌های پر بیننده معاملات امروز وپاسار با روند صعودی و نماد فولاد، ومعادن، وبملت، رمپنا، کگل، خودرو با روند نزولی کار خود را آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات امروز با رشد ۸۴.۸۰ واحدی به پله ۵ هزار و ۴۰۷ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۳۴ میلیون سهم طی ۷۱ هزار نوبت معاملاتی است.

چراغ سبز تالارشیشه‌ای روشن ماند

شاخص بورس اوراق بهادار تهران امروز با رشد ۶۴۷۱.۵۵ واحدی به پله ۴۲۷ هزار و ۱۳۹ واحدی کار خود را به پایان رساند.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۳۹ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵ میلیارد سهم طی ۶۹۸ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فولاد، فارس، کگل، کچاد، ومعادن، وامید، وبملت با روند صعودی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات امروز با رشد ۸۱.۳۶ واحدی به پله ۵ هزار و ۴۰۴ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۱۷ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲ میلیارد سهم طی ۳۹۹ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار