تولید تله فیلم" آدم برفی ساز "در یاسوج به سکانس پایانی خود رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، امیر رئوف مدیر کل صدا و سیمای این استان در دیدار با عوامل تله فیلم "آدم برفی ساز" گفت: یکی از رویکرد‌های مدیریت جدید صدا و سیمای مرکز استان تولید آثار فاخر نمایشی است و این تله فیلم دومین محصول تولیدی شبکه دنا در سال ۹۸ است.
 
امیر رئوف به موضوع تله فیلم آدم برفی ساز اشاره کرد و افزود: موضوع این کار نمایشی، معرفی جوانانی است که برای برون رفت از مشکلات، کار و تلاش می‌کنند.
 
او ادامه داد: در کنار این تله فیلم معرفی جاذبه‌های استان و فرهنگ آداب و رسوم کهگیلویه و بویراحمد به تصویر کشیده می‌شود.
آقای رئوف همچنین به پخش این تله فیلم تا پایان سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: این سریال در ۹۰ سکانس به تهیه کنندگی سعید مرادی برای پخش از شبکه‌های سراسری تولید شده که مراحل تصویربرداری آن در شهر‌های یاسوج، دهدشت و دوگنبدان انجام شده است.
 
تهیه کننده این تله‌فیلم هم با بیان اینکه این مجموعه محصول معاونت امور استان‌های صدا و سیما و شبکه تلویزیونی دنا است گفت: فیلمبرداری این مجموعه بیش از ۲۰ روز پیش آغاز شده و بخشی از جغرافیا و طبیعت استان هم در این تله فیلم به تصویر کشیده شده است.
 
سعید مرادی با بیان اینکه در روز‌های پایانی فیلم برداری هستیم افزود: در این اثر بیش از ۱۰ بازیگر بومی و غیربومی و بیش از ۳۰ لوکیشن در استان کهگیلویه و بویراحمد داشتیم.
 
او با قدردانی از مدیر کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدوارم با تولید یک اثر شاخص، پاسخگوی محبت مردم این استان باشیم.

 

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.