طی ۱۰ ماهه سال‌جاری انجام شد

کمک ۳۵ میلیارد ریالی ۶ مرکز نیکوکاری با نام حضرت زهرا(س) به محرومان البرزی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز از فعالیت ۶ مرکز نیکوکاری با نام حضرت زهرا (س) در البرز خبرداد.

کمک ۳۵ میلیارد ریالی ۶ مرکز نیکوکاری با نام حضرت زهرا(س) به محرومان البرزی رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: ۶ مرکز نیکوکاری با نام حضرت زهرا (س) بیش از ۳۵ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد امام(ره) البرز و سایر نیازمندان خدمت ارائه کردند.

لشینی افزود: در بین مراکز نیکوکاری استان البرز ۶ مرکز نیکوکاری الزهراء(س) و محبین الزهراء(س) در نظرآباد، فاطمه‌الزهراء(س)، بنت الهدی و صدیقه‌الزهراء(س) در فردیس و حضرت فاطمه(س) روستای سعیدآباد ساوجبلاغ به نام مبارک حضرت زهراء(س) فعالیت می‌کنند.

او گفت: این مراکز ضمن برقراری ارتباط با خیران و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های محلی  به مددجویان کمیته امداد امام(ره) البرز و سایر نیازمندان در زمینه‌های معیشتی نیز خدمت‌ رسانی می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز  با اشاره به  نقش مهم مراکز نیکوکاری در رفع مشکلات معیشتی مددجویان و نیازمندان البرزی افزود: ارائه خدمات متنوع اجتماعی به محرومان، متناسب با نوع فعالیت هر مرکز نیکوکاری و همچنین ارائه خدمات معیشتی در زمینه‌های مسکن، جهیزیه، درمان، اشتغال و اعطای سبد کالا به مددجویان و نیازمندان با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران مجموعه‌ای از فعالیت‌های خیر و احسان در این مراکز را تشکیل می‌دهد. 

لشینی  با تاکید بر اینکه ترغیب مردم به استفاده از روش‌های جدید شرکت در امور نیکوکاری در دستور کار کمیته امداد قرار دارد گفت: مردم و خیران برای پرداخت صدقه و شرکت در امور نیکوکاری از طریق شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷ ، تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷ و کد دستوری# ۰۲۶۸۸۷۷ استفاده کنند. 

انتهای پیام / م. م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار