رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهاباد امروز از برگزاری دوره جدید آمورش تجارت الکترونیک و تجاری سازی، برای هنرمندان صنایع دستی خبر داد.

عبده رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: دوره جدید آمورش تجارت الکترونیک و تجاری سازی، برای هنرمندان صنایع دستی امروز از ساعت ۱۰ تا ۱۳ ظهر در سالن جلسات تالار وحدت شهرداری این شهرستان برگزار می‌شود.

او هدف از برگزاری این دوره برای هنرمندان صنایع دستی را ارتقاء دانش علمی هنرجویان در نقش شبکه‌های اجتماعی برای توسعه و ترویج آن‌ها برشمرد و افزود: این دوره با حضور معاون اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی استان و همچنین هنرجویان فعال و حضور گسترده هنرمندان شاخص رشته‌های مختلف صنایع دستی در نقش شبکه‌های اجتماعی برپا می‌شود.

عبده اضافه کرد: هنرمندان زیادی در شهرستان مهاباد در حوزه تولید صنایع دستی فعال هستند و برگزاری این دوره‌ها در اقتصاد خانواده‌های این مناطق و آشنایی مردم با صنایع دستی نقش زیادی دارد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی شهرستان مهاباد تصریح کرد: این دوره به منظور حمایت از هنرمندان و آشنایی با بازاریابی صنایع دستی در بستر شبکه‌های اجتماعی و مجازی و تجارت الکترونیک  است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.