انتخابات نمایندگان مجلس دانش‌آموزی اردبیل برگزار شد

۲۸ هزار دانش آموز استان اردبیل، نمایندگان خود را برای حضور در دهمین دوره مجلس شورای دانش آموزی انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در انتخابات شورای دانش آموزی از این انتخابات به عنوان مهمترین گام برای اجرای ساحت‌های سند تحول بنیادین یادکرد و گفت: انتخابات دانش آموزی نمود عینی اجرای ساحت سیاسی و اجتماعی سند تحول بنیادین بوده و تمرینی برای حضور دانش آموزان در آینده سیاسی کشور است.

او ولایت مداری، تربیت اجتماعی و ادامه راه شهیدان را از جمله اهداف اصلی این انتخابات عنوان کرد.

موسوی با اشاره به رشادت‌های شهیدان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: دوران قبل و بعد از انقلاب را بررسی کنید بدون شک به این نتیجه خواهید رسید که به برکت حضور شهیدان و رشادت‌های آنان در هشت سال دفاع مقدس وجبی از خاک ایران به دشمن تحویل داده نشده است و به این جهت مدیون این عزیزان هستم.

او در ادامه رعایت ارزشهای اسلامی، خودباوری و خود اتکایی، ترویج فرهنگ گفتگو و مشورت را از اصولی دانست که در انتخابات دانش آموزی به آنها تاکید شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل همچنین با بیان اینکه رفتار سازمانی و تربیت اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان در این انتخابات مد نظر قرار گیرد، گفت: دانش آموزان عضو پیشتازان نسبت به جامعه خود حساس باشند و با هوشیاری و بصیرت بیشتر با هجمه‌های دشمنان مقابله کنند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.