مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: سومین کاروان کمک‌های جمعیت هلال احمر اردبیل به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال به مناطق سیل‌زده جنوب و جنوب شرقی کشور ارسال شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: کمک‌های غیرنقدی ارسالی این جمعیت شامل مواد غذایی، انواع کنسرو، مواد بهداشتی، شوینده، البسه و پتو بود که به ۲ استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان ارسال شد.

او با بیان اینکه پیش از این هم ۲ محموله کمک های جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شده بود، اظهارداشت: این کمک‌های ارسالی شامل ۲ هزار بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۷۰۰ بسته غذایی یک ماهه، ۲ هزار و ۸۲۰ تخته پتو، سه قوطی کنسرو لوبیا به ارزش هشت میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال بود.

معبودی بیان‌کرد: مردم استان اردبیل همیشه بویژه در حادثه اخیر سیل در استان‌های جنوب و جنوب شرقی کشور با مردم این مناطق ابراز همدردی کرده و یاری‌گر جمعیت هلال احمر استان بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه این جمعیت در آمادگی کامل برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده بسر می‌برد، افزود: این جمعیت آمادگی هر نوع کمک مورد نیاز در مناطق سیل زده از جمله نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، اعزام نیروهای امدادی، ارسال مواد خوراکی و مایحتاج اولیه را دارد.

معبودی با اشاره به نحوه واریز کمک‌های نقدی مردم به هموطنان آسیب‌دیده در سیل گفت: شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک ها، واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران جهت واریز کمک‌های نقدی مردم اعلام شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.