فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

سرباز در نظام اسلامی باید مسلح به بصیرت سیاسی و دینی باشد

امیر سرتیپ صباحی فرد گفت: یک سرباز در نظام اسلامی علاوه بر آمادگی‌های رزمی باید مسلح به بصیرت سیاسی و دینی باشد.

سرباز در نظام اسلامی باید علاوه بر مهارت نظامی بصیرت هم داشته باشدبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور در جمع سربازان وظیفه این یگان گفت: اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۰ سال تحریم و تهدید از سوی استکبار جهانی، حاصل از خودگذشتگی و تلاش نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به لزوم بصیرت در جوانان ادامه داد: یک سرباز در نظام اسلامی علاوه بر تمرینات و آمادگی‌های رزمی باید مسلح به سلاح دیگری به نام بصیرت سیاسی و دینی باشد تا در مقابل خدعه و نیرنگ و شبهه پراکنی دشمن ایستادگی کند.

او در بخش دیگری از سخنرانی خود به مقایسه نیرو‌های مسلح حق و باطل پرداخت و گفت: ترور ناجوانمردانه سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش مورد قضاوت مردم جهان قرار گرفت و ضمن به تصویر کشیدن صلابت رزمندگان جبهه حق که قدرت رویارویی مستقیم را از دشمن گرفته و آن‌ها را به حقارت ترور وادار کرده، اوج قدرت و هیمنه رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی را به همگان نشان داد.

امیر سرتیپ صباحی فرد در پایان، ایستادگی و مقاومت را رمز پیروزی واقعی قلمداد کرد و گفت: جوانانی که امروز مفتخر به پوشیدن لباس سربازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، جوانانی هستند که سال‌های پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را به چشم خود ندیده اند، ولی به خوبی می‌دانند جنگ به صورت‌های مختلف هنوز پای برجاست و آنچه دشمن را در این جبهه زمین گیر می‌کند حضور و پایمردی آنان خواهد بود و ان شاءالله به حول و قوه الهی در این جنگ هم پیروزی نهایی با جبهه حق است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: دشمن به خوبی می‌داند که پشتوانه فکری، عقیدتی و ایدئولوژی سرشار از اهداف مقدس و الهی سربازان نظام مقاومت و همبستگی ملت‌های اسلامی، بر هیمنه پوشالی دشمن و هم پیمانانشان فائق آمده و موجب اخراج آن‌ها از منطقه خواهد شد.

امیر سرتیپ صباحی فرد با حضور در گروه پدافند هوایی بندر لنگه از اماکن و قرارگاه سربازی این گروه بازدید کرد و ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان وظیفه به بررسی وضعیت آنان پرداخت.

او همچنین در ادامه از یگان‌های مستقر در جزایر خلیج فارس بازدید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار