۶ واحد تولیدی تا پایان سال در زنجان راه اندازی می‌شود

استاندار زنجان گفت:۶ واحد تولیدی تا پایان سال در استان زنجان راه اندازی می‌شود.

۶ واحد تولیدی تا پایان سال در زنجان راه اندازی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،استاندار زنجان در هفتادمین کارگره تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان با تاکید بر جمع بندی مصوبات گذشته این ستاد گفت: نیاز است مصوبات یک سال گذشته ارزیابی شود تا مصوبات و برنامه‌ها به سمت عملیاتی‌تر شدن حرکت کنند.

حقیقی با اشاره به دریافت تسهیلات ۱۲۰ میلیارد تومانی در چارچوب تبصره ۱۸ استان زنجان گفت: به نسبت جمعیت استان از نرخ دریافت تسهیلات استان زنجان در رتبه ۵ کشوری قرار دارد.

او افزود: در چارچوب تسهیلات رونق تولید امسال ۷۸۴ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی اعطا کرده که نشان از عملکرد ستاد تسهیلات استان است.

استاندار زنجان تسهیلات پرداخت شده در ۱۰ ماهه امسال را با ۱۳۸ هزار فقره بیش از ۶ هزار و ۲۱۵ میلیارد تومان عنوان کرد که نشان از رشد ۳۷ درصدی پرداخت تسهیلات در استان است.

او از افتتاح ۶ واحد تولیدی در استان تا پایان سال خبر داد وافزود: باید نحوه عملکرد و وضعیت تولید ۱۱ واحدتولیدی بازگشته به چرخه تولید مورد بررسی قرار گیرند.

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از نزدیک در جریان فعالیت‌های ۴ واحد تولیدی قرار گرفتند و ۱۱ مصوبه در زمینه‌های تسهیلاتی و قانونی برای تسریع در رونق تولید در این واحد‌ها گرفته شد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.