واگذاری ساخت بیمارستان جدید عجب‌شیر به به دانشگاه علوم پزشکی تبریز

فرماندار عجب‌شیر از واگذاری ساخت بیمارستان جدید این شهرستان از اداره کل راه و شهرسازی به دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد و گفت:این بیمارستان با پیشرفت فزیکی ۷۰درصد، ال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

واگذاری ساخت بیمارستان جدید عجب‌شیر به به دانشگاه علوم پزشکی تبریزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،عادل اصغرپور فرماندار عجب‌شیر روز سه‌شنبه در جلسه مجمع سلامت این شهرستان افزود: با پیگیری‌های انجام شده ۲۹ میلیارد تومان برای تکمیل این بیمارستان تخصیص یافته است.

اوگفت:بیمارستان در دست ساخت عجب شیر در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع باز زیربنای ۸ هزار و ۶۷ مترمربع در چهار طبقه در حال احداث است.

او همچنین بر اجتماعی سازی سلامت در جامعه تاکید کرد و گفت: همه ارگان‌های اجرایی باید به وظایف خود در حوزه سلامت عمل کنند، زیرا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فقط ۲۵ درصد را در این حوزه بر عهده دارد.

اصغرپور افزود: بهداشت همیشه اصل و مقدم بر درمان بوده و همه دستگاه‌های اجرایی باید در انجام اقدامات پیشگیرانه مشارکت کنند و مجمع سلامت نیز با این دو هدف تشکیل شده است.

او با تشریح ماموریت دستگاه‌های مختلف ادامه داد: اداره بهزیستی ۱۶۵ ماموریت دارد که ۶۰ ماموریت آن مکمل برنامه‌های بهداشت و درمان است و باید وزارت فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش در زمینه آموزش در جامعه و مدارس فعال باشند.

اصغرپور افزود: دستگاه‌های اجرایی به اندازه توان و در وظایف به حل مسائل بهداشتی و درمانی کمک کنند تا وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی به انجام وظایف تخصصی خود بپردارند.

او افزود: سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی که اساس رشد جامعه بشری است نیاز به افزایش آگاهی مردم، مسئولیت پذیری، توانمندی و مشارکت فعالانه دارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
واگذاری ساخت دانشکده دندانپزشکی و داروسازی به بخش خصوصی
آخرین اخبار