اسماعیلی: خیلی دوست داشتم به تیم کمک کنم، اما نشد/ بازیکنان با تمام توانشان بازی کردند

هافبک استقلال گفت: پیش از بازی ام آر‌ای گرفتم و خیلی دوست داشتم به تیم کمک کنم، اما نشد.

اسماعیلی: خیلی دوست داشتم به تیم کمک کنم، اما نشد/ بازیکنان با تمام توانشان بازی کردندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشید اسماعیلی هافبک تیم فوتبال استقلال که به دلیل آسیب دیدگی، هر ۲ بازی تیمش در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد گفت: یک سفر سخت داشتیم و هیچ کدام از بازیکنان نتوانستند به اندازه کافی استراحت کنند. من هم در یک برخورد جزئی که در آخرین تمرین پیش آمد، مصدوم شدم.  

اسماعیلی در ادامه گفت: خیلی دوست داشتم بازی کرده و بتوانم به تیم کمک کنم. حتی ام آر آی گرفتم و  پزشکان تیم هم پیگیر درمانم بودند، اما متاسفانه نشد که برای استقلال بازی کنم. خدا را شکر بازیکنان با وجود خستگی، تمام توانشان را گذاشتند و توانستند ۲ بازی را ببرند. خدا را شکر می‌کنم که با این پیروزی‌ها دل مردم شاد شد.


بیشتر بخوانید: غفوری: بازیکنان ما با کم‌ترین امکانات، بهترین عملکرد را دارند/ گل زودهنگام باعث شد همه چیز به گونه دلخواه ما رقم بخورد


بازیکن استقلال درباره زمان بازگشتش به میادین گفت: تاریخ دقیق بازگشتم را نمی‌توانم بگویم و پزشکان باید راجع به این موضوع صحبت کنند. باید به ایران برگردم و یک «ام آر آی» دیگر بگیرم. ان شاالله که ظرف چند روز آینده به تیم اضافه می‌شوم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار