دهه فجر امسال رنگ و بوی شهید سلیمانی را دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه به برگزاری برنامه‌های دهه فجر و جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با رویکرد تقویت وحدت و انسجام ملی تاکید کرد.

 شهید سلیمانی  به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدابراهیم الهی تبار روز سه شنبه در جلسه برنامه ریزی مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی استان با اشاره به همزمان شدن برنامه های دهه فجر امسال با چهلمین روز شهادت سپهبد سلیمانی اظهار داشت: دهه فجر امسال رنگ و بوی شهید سلیمانی را دارد. آنچه که موجب عزتمندی و تشییع بی نظیر پیکر این شهید شد، اخلاص عمل وی بود.

او با تاکید بر اهمیت برنامه های دهه فجر برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات تصریح کرد: انتخابات نماد جمهوریت نظام است. این سی و هفتمین انتخاباتی است که در تاریخ جمهوری اسلامی برگزار می شود و مردم با مشارکت حداکثری سرنوشت خود را تعیین می کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با تاکید بر اینکه برنامه های دهه فجر حتما بانشاط و شادی برگزار شود، افزود: دهه فجر، جشن ملی و ایام شادی برای استقلال و آزادی کشور است و می طلبد که رویکرد برنامه ها و تولید محتوای رسانه ها شادی بخش و امیدواری به اجتماع باشد.

الهی تبار همچنین با بیان اینکه برنامه های دهه فجر سمت و سوی انسجام و وحدت ملی داشته باشد، تصریح کرد: می طلبد در این جشن ها با مشارکت تمام ظرفیت های مردمی، سرمایه اجتماعی کشور را به رخ دنیا بکشانیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به قرار داشتن کشور در مقابل جنگ روانی و اقتصادی تصریح کرد: حتما تولید محتوای رسانه ای در چهارچوب انسجام ملی و وحدت ملی باشد چرا که انسجام ملی مهم ترین لازمه امروز است.

الهی تبار در ادامه با تاکید بر ارتباط بیشتر مدیران دستگاه‌ها و نهادها با مردم در ایام دهه فجر بیان کرد: مقرر شده که مدیران دستگاه‌ها درسطح مساجد حضور پیدا کنند همچنین برای هزار و ۶۰۰ زوج جهیزیه تدارک دیده شده که قرار است در مراسمی در ۱۲ بهمن ماه ۵۰۰ زوج از این تعداد به خانه بخت بروند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار