عزیزی معاون توسعه مدیریت حمل و نقل جاده‌ای استان یزد شد

در مراسمی با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، در مراسمی جواد عزیزی به طور رسمی به عنوان معاون امور توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استانی منصوب و از تلاش‌های مرحوم برازنده مقدم در این سمت تقدیر شد.

علی علیخانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در این مراسم، گفت: فقدان برازنده مقدم برای مجموعه راهداری دشوار بود و بعد از در گذشت ایشان نیز، شرایط کاری بسیار دشوار شد، اما همه برای پر کردن خلأ این مرد پرتلاش، همت کردند.

او افزود: از همه همکاران درخواست می‌کنیم که بیش از گذشته نسبت به هماهنگی با معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تلاش کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، رعایت قوانین و مقررات را از مباحث جدی دانست و تاکید کرد: اگر خدای ناکرده هر یک از همکاران به عمد یا سهو به هر دلیلی قوانین را رعایت نکنند، دچار مشکل خواهیم شد.

علیخانی تصریح کرد: اگر دقت و دلسوزی در کار باشد، راهکار مناسب برای اجرا و عمل به قانون نیز وجود خواهد داشت.

او ناآگاهی و پیگیری نامناسب و به موقع را عامل بروز بسیاری از مشکلات دانست و گفت: اگر امور به موقع و با دقت انجام شود، مشکلی ایجاد نخواهد شد.

علیخانی تصریح کرد: قوانین دست و پاگیر نیستند، هم قوانین و هم آیین نامه‌های اجرایی همه چیز را شفاف مطرح کرده اند و اگر احیانا مورد خاصی پیش بیاید که نتوانیم به اصل قانون برسیم، مراجع بالاتری وجود دارد که می‌توانیم استعلام انجام دهیم.

او گفت: ضمن رعایت قوانین و مقررات باید در انجام به موقع امور و هماهنگی لازم، اقدام شود.

علیخانی اظهار امیدواری کرد: با همفکری و همکاری مجموعه همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، امور جاری این اداره کل به خوبی به پیش برود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.