کد خبر: ۷۲۲۸۸۱۲
گروه : اصفهان » اصفهان
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
کد خبر : ۷۲۲۸۸۱۲

شهردار نایین گفت: در راستای ارتقا سطح رضایت مندی و ضرورت اجرایی شدن میز خدمت الکترونیک سامانه ارتباط با شهروندان ازسوی نیروهای بومی منطقه راه اندازی شد.

اردشیر عسکری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: با عنایت به ضرورت اجرایی شدن میز خدمت الکترونیک در راستای ارتقا سطح رضایت مندی در بین ارباب رجوع و شهروندان، شهرداری نایین اقدام به طراحی و راه اندازی سامانه ارتباط با شهروندان و بالعکس شهروندان با شهرداری نایین انجام داده است.

او افزود: باعنایت به اینکه این سامانه بومی سازی و از طریق تخصص و توان علمی جوانان این منطقه صورت گرفته است که این اتفاق مهم و رویداد بزرگ با همراهی و حمایت مردم و مشارکت آن‌ها گام بزرگی در افزایش سطح رضایت مندی شهروندان خواهد بود.

شهردار نایین بیان کرد: خدماتی که در این سامانه تعریف شده در چارچوب شرح خدمات در حوزه مدیریت شهری به شهروندان است که واحد‌های مختلف شهرداری موظف به انجام آن هستند که با انتقال آن به درخواست، پیشنهادات و انتقادات شهروندان می‌توانیم در واقع با برنامه ریزی و زمان بندی مشخص برای هر خواسته و در واقع نظر شهروندان برنامه ریزی لازم را برای شهروندان و ارائه پاسخ به آن درخواست صورت گیرد.

او گفت: سامانه با توجه به ضرورت بررسی‌های بیشتر و جلب پیشنهادات و نقطه نظرات شهروندان و صاحب نظران در گام اول به صورت آزمایشی راه اندازی می‌شود که در ادامه پس از کسب نقطه نظرات و اصلاحات احتمالی که نیاز است برای رفع نواقصی که احتمالا وجود دارد در هر رویداد جدیدی که اتفاق می‌افتد، به زودی شاهد عملیاتی شدن به صورت رسمی برای شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/م
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر