میزبانی خراسان شمالی از "سیمرغ پروانه ها" با اکران پنج فیلم

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی با اکران پنج فیلم در بخش کودکان و نوجوانان از "سیمرغ پروانه ها" میزبانی می‌کند.

میزبانی خراسان شمالی از

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ابوالحسن حیدری سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر پنج فیلم در بخش کودک و نوجوان برای دانش آموزان به صورت رایگان در سینما گلشن بجنورد اکران خواهد شد.

حیدری با بیان اینکه اکران فیلم‌ها با توجه به گروه‌های سنی مختلف در بخش کودکان و نوجوانان خواهد بود، افزود: فیلم‌های "کاتی و ستاره" به کارگردانی عبدالرضا مجلسی، "منطقه پرواز ممنوع" به کارگردانی امیرداساگر، "تورنا ۲" به کارگردانی سید جواد هاشمی، "قطارآن شب" به کارگردانی حمید رضا قطبی، "بیست و سه نفر" به کارگردانی مهدی جعفری از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه (به جز ۱۷و ۱۸ بهمن) هر روز ساعت ۱۰ صبح در سینما گلشن بجنورد اکران خواهد شد.

او افزود: این برنامه‌ها در چارچوب سیاست‌های حمایتی سازمان سینمایی از سینمای کودک و نوجوان طراحی شده و تماشای این آثار برای دانش آموزان رایگان می‌باشد.

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: مدارس خراسان شمالی از طریق اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند از شرایط نمایش رایگان ۵ فیلم سینمایی کودک و نوجوان در ایام برپایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بهره‌مند شوند.

خراسان شمالی برای پنجمین بار میزبانی اکران فیلم‌های منتخب جشنواره بین المللی فیلم فجر را بر عهده دارد که امسال از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه ۱۴ فیلم در بخش رقابتی و ۵ فیلم هم در بخش سیمرغ پروانه‌ها (ویژه کودکان و نوجوانان) در مرکز استان اکران خواهد شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.