آیت‌الله موحدی کرمانی:

مقاومت ملّت ایران کمر آمریکا را خواهد شکست/به کسانی که می خواهند جیبشان را پر کنند رای ندهید

امام‌جمعه موقت تهران گفت:مقاومت یعنی عدم تسلیم در برابر ظلم و مطمئن باشید این مقاومت، کمر آمریکا را خواهد شکست.

مقاومت ملّت ایران کمر آمریکا را خواهد شکستبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله محمّدعلی موحدی کرمانی، امام‌جمعه موقت تهران در خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران با اشاره به آغاز ایّام‌الله دهه مبارک فجر گفت: خدا، روح امام بزرگوار ما را با رسول خدا (ص) محشور کند که خدمت بزرگی در مرحله اول به کشور ایران و در مرحله دوم به جهان اسلام کرد.

او  گفت: تقوا آن است که زحمات امام را به‌هدر ندهیم. تلاش‌های امام را ارج بنهیم. عمده‌ترین تقوا، امروز، این است.

موحدی کرمانی با بیان اینکه امام در زمانی قیام کرد که وضع کشور، بسیار بد بود، گفت: در بد بودن وضعیت کشور در دوران شاه، همین بس که  ایران درسلطه آمریکا بود. فرهنگ، اقتصاد، نیرو‌های مسلّح، دانشگاه، مدارس، مسئولین همه و همه تحت نظارت آمریکا بود.

او ادامه داد: امام به قرآن مراجعه کرد و مقاومت را مورد تأکید قرار داد. مقاومت یعنی عدم تسلیم در برابر ظلم. امام گفت نترسید؛ ایستادگی کرد و پیروز شد.

موحدی کرمانی تصریح کرد: مطمئن باشید این مقاومت، کمر آمریکا را خواهد شکست.

خطیب موقت این هفته نماز جمعه تهران عنوان کرد: برای اینکه آقا باشیم باید مقاومت را ادامه دهیم و از رهبری پیروی کنیم٬ چراکه ولایت رمز موفقیت است.

آیت‌الله موحدی کرمانی افزود: دقت کنید که امام بزرگوار و رهبر ما چطور بینی آمریکا را در هر مقطعی به خاک مالیدند. اول شهادت حاج قاسم سلیمانی و دوم شکست ابهت واشنگتن بود که با تخریب پایگاه آمریکا در عراق انجام شد. این امر در بیان رهبری ایام الله است.

امام‌جمعه موقت تهران  خاطرنشان کرد: بسیاری از کشور‌های اروپایی در برابر آمریکا ذلیل و کوچک شده اند٬ علاوه براین توطئه امروز آمریکا هم شکست معامله قرن را به دنبال خواهد اشت.

او با بیان اینکه نباید گفت معامله قرن چراکه این اقدام ذلت و رسوایی قرن است٬ تصریح کرد: چرا می‌گویید معامله این معامله طرف دیگرش کجاست؟ الحمدلله فریاد آزاده‌ها بر این طرح خطرناک٬ بلند است. در همین راستا باید بگویم که هرچند محمود عباس می‌گوید اینها قدس را فروختند ولی قدس فروختنی نبوده و این هم یک معامله نیست بلکه یک خیانت به شمار می رود.

آیت‌الله موحدی کرمانی بابیان اینکه ملت فلسطین علیه معامله قرن مبارزه خواهد کرد٬ خاطرنشان کرد: ما با وحدت می توانیم توطئه‌ها را خنثی کنیم٬ ما برای تشکیل کشور فلسطین با پایتختی قدس تلاش خواهیم کرد.این معامله ننگین حاصل تلاش بعضی از سازمان‌های عربی است٬ هیچ توطئه و خیانتی نمی‌تواند حقوق فلسطینی‌ها را پایمال کند.

امام‌جمعه موقت تهران تاکید کرد: دفتر آیت الله سیستانی این معامله را محکوم و محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان هم این معامله را کابوس دانسته است. همچنین وزیر امور خارجه قطر در همین راستا می‌گوید که صلح بدون تشکیل فلسطین مستقل قابل دسترسی نیست.

او ادامه داد: آمریکا هر روز ننگ جدیدی می آفریند و این آرزو را به گور خواهد برد چراکه مشت های آزادی خواهان متوجه آنهاست. از شهادت حاج قاسم سلیمانی مدتی گذشته این تشییع پیکر او معجزه ای بود. این شهید چه کرد که مردم خودجوش چنین تشییعی انجام دادند. تحلیلگران باید در این زمینه کتاب بنویسند.

آیت‌الله موحدی کرمانی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت:حضرت ابراهیم دعا کرد که خدایا من بخشی از ذریه ام را در این وادی لم یزرع ساکن کردم تا اینجا پایگاه ارتباط با تو باشد و انسانها با تو آشنا شوند. بعد دعا کرد که خدایا دل عده ای از مردم را به اینها متمایل گردان. این سرمایه است. شهید سلیمانی دل مردم را به دست آورد. دل های مردم با کی هست و دوست کی هستند؟ هر کس خدمت کند و به داد مظلوم برسد مردم دوستش می دارند.

او خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی این صفات را در حد اعلا داشت. نزدیک کربلا و در آمرلی، شهید مطلع شد که تعدادی از شیعیان آنجا هستند و داعشی ها به آنها حمله می کند، او برنامه ریزی کرد و تمام شیعیان را نفر به نفر از آنجا خارج کرد و داعشی ها را نابود کرد. او از این نمونه ها بسیار داشت.با اینکه او شهید شده است اما روح سلیمانی آمریکا را رها نخواهد کرد .

امام‌جمعه موقت تهران گفت: این محبت ریشه دارد و مردم آدم های خوب را دوست دارند. نماز جمعه دو هفته قبل را دیدید؟  آن جمعه از استقبال مردم غوغا به پاشد که حاصل محبت و انسجام بود.

او خطاب به مقامت کشور تاکید کرد: مسئولین کاری کنید که مردم دوستتان داشته باشند. به فکر مستضعفان باشید و خوب کار کنید تا مردم شما را دوست داشته باشند.

امام‌جمعه موقت تهران درباره انتخابات خطاب به مردم تاکید کرد: خداوند فرمان داده تا شما امانت ها را به صاحبانشان دهید و به نااهلان ندهید. بیدار باشید و فقط به لیست ها رای ندهید. روز قیامت باید جواب دهیم که به چه کسانی رای دادیم. به کسانی که  می خواهند جیب خود را پر کنند رای ندهید. وظیفه شورای نگهبان این است که افراد صالح نامزد شوند اگر این شورا کوتاه بیاید به مردم جفا کرده است.

آیت الله موحدی کرمانی افزود: بینید نامزد انتخابات وعده راست می دهد یا خیر؟ ما از شعارهای دروغ خسته شدیم.

امام‌جمعه موقت تهران عنوان کرد: حتما سر صندوق رای حضور پیدا کنید. این میدان جنگ است و آمریکا منتظر است تا ببیند که مردم سر صندوق های را می آیند یا نه.

او تاکید کرد:اگر از مسئولان گله دارید فعلا برای رضای خدا همه را کنار بگذارید و حضور حداکثری داشته باشید تا کشور امنیت پیدا کند.به انتخاب شوندگان می‌گویم بدانید که این مسئولیت  دست شما امانت است و روز قیامت روی پل صراط از امانت‌ها سوال می‌شود٬آنجا برای هر رای از شما جواب می‌خواهند. علاوه براین قرآن می‌فرماید که در روز قیامت از نعمت‌های دست شما سوال می‌کند. سعی کنید که قوانین خود را مطابق اسلام اعمال کنید.

امام‌جمعه موقت تهران گفت: برای مثال از مرجع تقلید خود بپرسید که آیا طرح و لایحه گفته شده مطابق اسلام است یا نه چراکه لازم است تا در تصویب قوانین باید کاملا دقت و بررسی کنید. همچنین قوانینی وضع کنید که به نفع مستضعفان باشد و ازدواج را تسهیل کند. برای این منظور سیاست‌های کلی نظام را که مقام معظم رهبری وضع کرده اند، مراعات کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحمت
۲۳:۲۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
وقتی شفافیت حاکم باشه نه جیبی پر میشود و خائنین و نفوذیها حاکمیت پیدا می کنند . شفافیت رای و شفافیت مالی و شفافیت عملکرد و شفافیت و شفافیت و باز هم شفافیت کسانی که با شفافیت مشکل دارند در اصل خودشان مشکل دار هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
اکثرا برای پر کردن جیب و مسافرت به خارج نماینده می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
پراید علی الحساب 64 میلیون!!!
Netherlands
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
والله کمر خودمان شکست خسته شدیم مسؤلان که همه زندگی مرفح دارن این ملته که داره خورد میشه خدایا شاهد باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
اگر نامزدهای شهر ما همگی بفکر جیب خود باشند ما به کی رای دهیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
اونی گ شکسته کمر مردمه
France
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
روپیشونی کسی ننوشته که قصد پرکردن جیب خودشو داره .بجای این حرفا قانون مبارزه بامفسدین درهر مقامی تصویب وف ی الفور اجرا کنید .بجای عمل بتعهد همواره ازملت طلبکارند.چرا باید یه وکیل یاوزیر یا رئیس مصونیت قضائی داشته باشه فقط یفکر جیب خودشو رفیقشو هم حزبیشو طرفدارش باشه.
Czechia
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
سلام حاج آقابه شورای نگهبان بفرماییدآنهاراتاییدنکنندچون مانمیشناسیم وفقط به کسانی رای میدهیم که آنهاتاییدکرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
از کجا بفهمیم کی برای پر کردن جیبش میاد کی برای خدمت ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
هر کی میشه مسیول اول فکر جیب خودشه بعد فامیلاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
اشتباه می کنید اتفاقا الان آنهایی که جیبشان پر هست به انتخابات راه پیدا می کنند آنها به دنبال قدرت هستند به دنبال حضور در عرصه مدیریت و تصمیم گیری هستند
Iran (Islamic Republic of)
محمد.ن.
۱۹:۲۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
مقاومت اگه برای همه باشه کمر آمریکا که هیچ گردن آمریکا رو هم خواهد شکست.ولی اگر برای ما ملت فقط باشه کمر ملت قبل از آمریکا خواهد شکست.مقاومت زیر بار تورم و گرانی معلوم نیست چه عاقبتی داره.

اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
نماینده ای که از فیلتر شورای نگهبان رد شود یعنی اینکه به دنبال جیبش نیست مگر اینکه شورای نگهبان دنبال چیز دیگری باشد که از جیب اون نماینده غافل شود آخه من از کجا باید بفهمم که فلانی دنبال جیبش هست یا نیست توی این همه دروغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
کمر مردم شکست.چرا مردم مقاومت کنند آقاها وآقازاده ها چپاول؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
فعلا که کمر من یکی شکسته بدددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ یا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفاءَ فیما یَشاءُ مِنَ الاَْشْیاءِ
«اَسئَلُ اللهَ الْعَظیم رَبّ الْعَرشِ الْعَظیم اَنْ یَشْفیکَ»«اللَّهُمَّ اشْفِها بِشِفَائِکَ وَ دَاوِها بِدَوَائِکَ وَ عَافِها بِعَافیَتِک»«یاٰ مُنْزِلَ الشَّفآءِ و مُذْهِبَ الدّآءَ صَلّ عَلیٰ مُحَمَّدٍ و اٰلِهِ و اَنْزِلْ علی و جمعی الشَفآءَ»بسم الله الرحمن الرحیم یا منزل الشفا و یذهب الداء صل علی محمد و اله و انزل علی وجهی الشفاء »»بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ " اللهم لا اله الا انت العلی العظیم ذو السلطان القدیم و المن العظیم و الوجه الکریم "” لا اله الا انت العلی العظیم ولی الکلمات التامات و الدعوات المستجابات خل ما اصبح. "
” لا اله الا انت سبحانک انی کنت من ظالمین "
«اللَّهُمَّ اشْفِها بِشِفَائِکَ وَ دَاوِها بِدَوَائِکَ وَ عَافِها بِعَافیَتِک»«بالامام الکاظم (علیه السلام) فَإِنِّها أمتک وَ بِنتُ عَبْدِکَ» يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءتْكُم مَّوْعِظَةٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَشِفَاء لِّمَا فِي الصُّدُورِ وَهُدًى وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ
قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِينَ
ثُمَّ كُلِي مِن كُلِّ الثَّمَرَاتِ فَاسْلُكِي سُبُلَ رَبِّكِ ذُلُلًا يَخْرُجُ مِن بُطُونِهَا شَرَابٌ مُّخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِيهِ شِفَاء لِلنَّاسِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لآيَةً لِّقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
مشکلات و گرانی کمر مردم شکسته باعث افزایش فساد تو جامعه شدهمسیولین ما به جز شعار و حرف هیچی از دست شون بر نمیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
اگه مردم براتون مهم بودن اول مشکلات اقتصادی وگرونی هارو که مردم زیر بارشون له شدن حل میکردید بعد از مردم میخواستید بیان پای صندوقهای رای. مردم به چی دلشون خوش باشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
یا سیدم خامنه ای
۲۱:۵۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
خب عزیزم وقتی به افراد بی تدبیر رای میدین انتظار کار کردشون رو دارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه این امریکارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
هیچ چهره ای به زیبایی چهره آیت الله موحدی کرمانی مناسب برای نقش حضرت موسی نیست.
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
تشکر از نظرات تخصصی شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
مگه تو حضرت موسی دیدی کارشناس
آخرین اخبار