تاریخ برای سایپا تکرار شد

تیم فوتبال سایپا تهران با برتری مقابل نساجی در پیروزی مقابل این تیم در لیگ نوزدهم دبل کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا تهران از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز (جمعه) در هفته هجدهم لیگ برتر میهمان نساجی مازندران بود و در پایان توانست شاگردان رضا مهاجری را با نتیجه سه بر یک شکست بدهد. محمدرضا سلیمانی، امیرحسین حسین زاده و آرمان رمضانی برای نارنجی پوشان پایتخت و مجتبی بیژن برای قائمشهری ها گلزنی کردند.

با این پیروزی تاریخ برای شاگردان جوان ابراهیم صادقی تکرار شد و این تیم مانند سه بازی ابتدایی دور رفت، در سه دیدار اول دور برگشت هم ۷ امتیاز به دست آورد.

خودروسازان در نیم فصل اول ابتدا ذوب آهن را سه بر ۲ شکست دادند و پس از تساوی بدون گل مقابل گل گهر در سومین دیدار خود نساجی را چهار بر سه شکست دادند.

سایپا پیش از دیدار امروز با نساجی همان نتایج دور رفت را برابر ذوب آهن و گل گهر البته با تعداد گل‌های متفاوت تکرار کرده بود و پس از پیروزی سه بر یک برابر ذوب آهن در ورزشگاه دستگردی، شاگردان مجید جلالی را هم در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان با تساوی یک - یک متوقف کرد.

نکته عجیب‌تر این است که تیم صادقی امسال در کل ۱۷ گل به ثمر رسانده که ۱۴ بار در بازی رفت و برگشت برابر همین سه تیم موفق به گلزنی شده است.

یعنی حدود ۸۳ درصد گل‌های سایپا در ۶ بازی به ثمر رسیده و سهم ۱۲ دیدار دیگر این تیم تنها سه گل یا به عبارتی حدود ۱۷ درصد بوده است.

ذوب آهن و نساجی تنها تیم‌های لیگ نوزدهم هستند که سایپا در کسب برد مقابل آن‌ها دبل کرده است. البته این تیم تهرانی پس از ۱۷ بازی در یک دیدار خارج از خانه به پیروزی رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار