حمودی: پیکان مریض گونه بازی می‌کند/ فرکی استعفایش را به بازیکنان اعلام نکرد

کاپیتان تیم فوتبال پیکان تهران گفت: تیم ما نسبت به گذشته کمی مریض گونه بازی می‌کند.

حمودی: پیکان مریض گونه بازی می‌کند/ فرکی استعفایش رابه بازیکنان اعلام نکردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی حمودی کاپیتان تیم فوتبال پیکان تهران در خصوص باخت تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: متاسفانه بدشانسی‌های تیم ما تمامی ندارد. همه شاهد بودند که تک موقعیت تیم حریف تبدیل به گل شد. فکر می‌کنم اولین بار است که در یک نیمه با پیکان تهران ۳ گل می‌خوریم و این سه گل باعث شد شیرازه تیم ما را از هم بپاشد.

وی افزود: در نیمه دوم بازی سعی کردیم فاصله گل‌ها را کم کنیم. ولی امیدوارم شرایط تیم ما بهتر شود ما استحقاق حضور در این جایگاه از جدول رده بندی را نداریم. تیم ما انسبت به گذشته کمی مریض گونه بازی می‌کند. کادر فنی با تجربه‌ای داریم و امیدوارم از این شرایط خارج شویم.

حمودی همچنین در خصوص استعفای حسین فرکی از تیم پیکان تهران بیان کرد: همین الان از خبرنگار‌ها شنیدم اگر سرمربی قصد دارد استعفا کند در ابتدا در رختکن این کار را انجام می‌دهد. امیدوارم از شرایطی که داریم با حسین فرکی خارج شویم. بدشانسی تیم ما را اذیت می‌کند.

او در انتها عنوان کرد: در برخی گل‌ها دفاع مقصر است. اما امروز روی  گل دوم موقعیت داشتیم. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که واقعا رفاقت و همدلی در تیم را بیشتر کنیم که بتوانیم از این شرایط خارج بشویم. قطعاً با همدلی ما می‌توانیم به شرایط خوبی دست پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید: فرکی از سرمربیگری پیکان استعفا کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.