اهدای ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی به شهر‌های سیل زده کشور

مراسم رونمایی از ماشین‌آلات و تجهیزات اهدایی به شهر‌های سیل زده با حضور وزیر کشور برگزار شد.

اهدای ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی به شهر‌های سیل زده کشوربه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم رونمایی از ماشین‌آلات و تجهیزات اهدایی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر، امروز (شنبه ۱۲بهمن) با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور در محل وزارت کشور برگزار شد.

مقرر شد در این رونمایی، ۵ هزار و ۱۷۸ دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی، خدماتی و تجهیزات ساخت شرکت‌ها و کارخانه‌های داخلی طرف قرارداد سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، به شهرداری‌های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت و دهیاری‌ها واگذار شود.

همچنین این خودرو‌ها و تجهیزات شامل خودروی آتش نشانی نیمه سنگین، لباس عملیاتی آتش نشانی، تجهیزات حفاظت فردی آتش نشان، دستگاه تنفسی ویژه آتش نشانی، مینی بوس، کمپرسی سبک، کمپرسی سنگین و بکهولودر است.

از سال ۱۳۹۳ تاکنون در مجموع بیش از ۱۴ هزار دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی و عمرانی و تجهیزات موردنیاز مدیریت شهری و روستایی از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تامین و به شهرداری‌های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت و دهیاری‌ها واگذار شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار