معاون استاندار تهران:

استانداری مانع افزایش قیمت طرح ترافیک سال ۹۹ می‌شود

تقی زاده گفت:به فرمانداری تاکید کردیم هیچگونه افزایش قیمتی برای ورود به محدوده‌های ترافیکی را تایید نکند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد تقی زاده معاون عمرانی استاندار تهران صبح امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه برگزار شد با اشاره به لایحه شهرداری تهران برای افزایش عوارض ورود به طرح ترافیک در سال ۹۹ گفت: باید شهرداری نسبت به محدوده‌های ترافیکی کار مطالعاتی انجام دهد.

وی ادامه داد: در همین راستا شورای شهر تهران به دنبال افزایش عوارض ورود به طرح ترافیک است که به فرمانداری تاکید کردیم هیچگونه افزایش قیمتی را برای ورود به محدوده‌های ترافیکی تایید نکند مگر اینکه شرایطی ایجاد شود که کاهش آلودگی هوا را در پی داشته باشد.

معاون استاندار تهران در ادامه با تاکید بر اینکه شفاف سازی اقدامات و ماموریت‌های شهرداری را در دستور کار قرار دادیم ،گفت: ما هیچ تعارفی با اعضای شورای شهر، شهرداران و بهیاران نداریم و در مواجهه با تخلفات شورا‌های شهر بلافاصله تشکیل پرونده می‌دهیم و در هیأت حل اختلاف تشکیل جلسه می‌دهیم.

او با بیان اینکه رئیس شورای شهر لواسان به واسطه برخی تخلفات که یکی از آن‌ها ساخت و ساز غیر مجاز بوده در این دوره و تمام دوره‌های بعدی سلب عضویت شده است، گفت: ما هم علی رغم همه فشار‌ها محکم ایستاده‌ایم.

تقی زاده با بیان اینکه در شهر‌های گلستان بومهن و رودهن هم شاهد مواردی مشابه هستیم، اظهار کرد: رأی مربوطه در استان تا این لحظه به صورت بدوی صادر شده و هنوز قطعی نشده است.

معاون استاندار تهران افزود: رعایت اصول فنی شهرسازی و بهداشتی برای فعالین حوزه ساخت و ساز الزامی است و کسانی که رعایت نکنند برای آن‌ها رای تخریب صادر می‌شود.

او با بیان اینکه این هفته جلسه توجیهی با کمیسیون ماده ۱۰۰ داریم، ادامه داد: به استناد قانون حفظ اراضی و باغ‌ها جهاد کشاورزی با هماهنگی فرمانداری‌ها نسبت به تخریب بنا‌هایی که اقدام به ساخت غیر مجاز کرده اند اقدام کرد و ۲ هزار و ۶۰۰ رأی که توسط جهاد کشاورزی صادر شده بود اجرا کردیم.
در حال تکمیل/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار