دبیر هیئت فوتبال قم؛

شکست بانوان فوتسالیست قمی در مسابقات دسته اول کشور

احمدی از آغاز کار تیم فوتسال بانوان در مسابقات دسته اول کشور با ۲ شکست خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،علی احمدی دبیر هیئت فوتبال قم گفت:رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور در مرحله گروهی آغاز شده است و از استان قم یک تیم با نام تیم گروه عمرانی قلی زاده قم در این مسابقات حضور دارند.

دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: تیم گروه عمرانی قلی زاده قم در دور رفت ۳ بازی دیگر برابر تیم‌های هیئت فوتبال لردگان، پارسه کرمان و فاتحان ثریا آمل برگزار می‌کند و سپس تیم‌ها آماده می‌شوند تا یک دور دیگر به عنوان مرحله برگشت این مسابقات رقابت کنند.

او افزود: این تیم در ۲ بازی آغازین خود در این رقابت‌ها مغلوب شد به طوری که ابتدا ۸ بر ۳ مغلوب تیم هیئت فوتبال رودان شد و سپس ۸ بر ۲ برابر تیم استقلال ساری نتیجه را واگذار کرد تا در انتهای جدول ۶ تیمی دور رفت قرار گیرد.

احمدی با اشاره به اینکه فوتبال بانوان در قم فعال نیست، گفت: دختران علاقمند به فوتبال در قم به دلیل نبود زمینه فعالیت آنها در فوتبال، به سمت فوتسال می‌روند و در این رشته فعالیت دارند. فوتسال قم تاکنون موفق به حضور در لیگ برتر فوتسال زنان کشور نشده است.

دبیر هیئت فوتبال استان قم بیان کرد: نماینده فوتسال بانوان قم برای صعود از گروه دوم این مسابقات باید نتایج خود را جبران کند و در رده اول یا دوم قرار بگیرد ضمن اینکه قرار گرفتن در انتهای جدول سبب سقوط هر یک از تیم‌های حاضر در این گروه می‌شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: فوتسال قم ، شکست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار