وزیر دفاع در آئین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه منطقه دشتیاری چابهار:

نیرو‌های مسلح همواره خود را خدمتگزار مردم می‌دانند

ملت بصیر و مقاوم ایران اسلامی هرگز تسلیم زیاده خواهی‌های جبهه استکبار نخواهد شد.

نیرو‌های مسلح همواره خود را خدمتگزار مردم می‌دانندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، امیر سرتیپ امیر حاتمیدر جمع مردم سیلزده دشتیاری چابهار اظهار داشت: در سال‌های اخیر فشار‌های زیادی توسط دشمنان بویژه آمریکایی‌ها علیه ملت ایران تحمیل شده، اما این را بدانند که اقدامات آنان شکست خورده و دیگر کارایی ندارد و ملت ایران همیشه پشت نظام اسلامی هستند.

او گفت: ملت ایران اسلامی با حضور میلیونی در تشیع سپهبد شهید سلیمانی همبستگی و پشتیبانی از نظام اسلامی را نشان دادند و در همه‌ی صحنه‌ها نیز این‌گونه خواهند بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح همچنین با حضور در جمع دانش‌آموزان مقطع متوسطه دخترانه الزهراء (س) با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر؛ پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) را معجزه قرن دانست و افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مرهون خون پاک هزاران شهید سرافراز ایران اسلامی است دارای عزت، سربلندی و استقلال واقعی در سطح منطقه و جهان هستیم.

او گفت: همبستگی، اتحاد و یکپارچگی ملت بزرگ ایران اسلامی تحت رهبری‌های رهبر معظم انقلاب موجب شکست اردوگاه استکبار جهانی شده است.

امیر سرتیپ حاتمی ادامه داد: به دشمنان ایران اسلامی یادآور می‌شویم که اگر کسی به حریم امنیت این ملت و آرمان‌های والایش تعدی کند با پاسخ دندان شکن فرزندان غیور ملت در نیرو‌های مسلح روبرو خواهد شد.

زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی با حضور امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، ائمه جمعه تشیع و تسنن، فرمانده‌هان نظامی و انتظامی، مسوولان ادارات، فرهنگیان و دانش آموزان در دبیرستان دخترانه شهرنگور دشتیاری چابهار نواخته شد.

امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صبح امروز /شنبه/ وارد فرودگاه بین المللی چابهار-کنارک شد و مورد استقبال معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و فرماندهان نظامی و انتظامی این استان قرار گرفت.

بازدید هوایی از مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان، بازدید از راه آهن چابهار- زاهدان و طرح‌های در دست اجرا از جمله مجتمع پتروشیمی نگین مکران در پیکره صنعتی منطقه آزاد چابهار از مهمترین برنامه‌های وزیر دفاع به این شهرستان است.

امیر سرتیپ حاتمی در این سفر با حضور در مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان از نحوه کمک رسانی قرارگاه مردم یاری عاشوراییان وزارت دفاع مستقر در منطقه بازدید خواهد کرد.

دیدار با مردم و مسوولان و نشست با فرماندهان نیرو‌های مسلح منطقه از دیگر برنامه‌های وزیر دفاع و هیات همراه به جنوب سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار