انقلاب اسلامی ایران برترین رویداد قرن است

فرماندار خاش گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با همت مردم و رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت از برترین رویداد‌های قرن اخیر به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، صاحب گل صالحی  در مراسم نواختن زنگ انقلاب و آغاز برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان مردمی‌ترین انقلاب دنیا در افزون‌بر ۴ دهه اخیر نشان داده که با نگاه اسلامی و احترام گذاشتن به حقوق ملت‌ها و مبانی صلح و آزادی می‌توان در دنیا محبوب ماند و عزتمندانه اهداف متعالی اسلامی و انقلابی را به پیش برد.

او افزود: تدابیر هوشمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب در کنار حمایت و پشتیبانی اقشار ملت سربلند ایران از دولتمردان و مسوولان نظام سبب پایداری این انقلاب شده است.

فرماندار خاش گفت: افزون‌بر ۲۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری با شاخصه مردم محوری در نقاط مختلف این شهرستان اجرا می‌شود.

او ادامه داد: کمیته‌های اطلاع رسانی و فرهنگی با محوریت روابط عمومی فرمانداری، رسانه‌ها، فرهنگ و ارشاد اسلامی، علما و معتمدان، کمیته هماهنگی محرومان و روستائیان، عمران شهری و روستایی، بانوان و جوانان، نیرو‌های مسلح با محوریت بسیج، کمیته امنیت، خدمات و حمل و نقل، دانش آموزی، دانشجویی، ورزشی، شهداء و ایثارگران، اصناف و بازاریان، کارگری و بهداشت برای اجرای مطلوب برنامه‌ها فعال شده‌اند.

صالحی بیان کرد: در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ۶۲ پروژه عمرانی و خدماتی در خاش با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش نیز گفت: انقلاب اسلامی به اسلام اعتبار و عزت بخشید و هم‌اینک بهترین یاور و حامی برای مردم مظلوم دنیا همین انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار